• Pinkgrape

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Åh, jag vill ju också se, men ser inte! :P haha

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    Knopan skrev 2011-06-21 10:37:04 följande:
    Hur vet man om den är för stor då? Och hur gör man den mindre?

Vad fiiiiin! :D

Sitter den löst? Kan du känna eller se det? Det är väl bara så man vet att den är för stor?
  • Pinkgrape
    Knopan skrev 2011-06-21 10:37:56 följande:
    Oj, där kom den.

Den är lite stor i överdelen och behöver tas in lite. Även det svarta bandet är för stort.

Sen överväger jag underkjol. Vad tycker ni? 
    Jag tror en underkjol skulle kunna vara bra, bara för att fluffa till den lite ytterligare :)
  • Pinkgrape
    Knopan skrev 2011-06-21 10:41:20 följande:
    Alltså, jag menade bilden där. Hur man märker att den är för stor  
    Hahaha jahaaa.... det märker man för att det inte går att ladda upp bilden ;P
    Knopan skrev 2011-06-21 10:42:37 följande:
    Tips på underkjol då? Kanske bör jag ha en som passar det släpet? Var hittar man det?
    Vi har väl flera här på sidan som beställt sådan. Jag har beställt från dhgate men de finns billiga på ebay också :) Där jag beställde har de höjt priset, så det är inte längre ett av de billiagre alternativen. Tror faktiskt att ebay är billigare :)

Jag har denna modellen, den finns ju på ebay också.

• Pinkgrape
    Knopan skrev 2011-06-21 10:53:47 följande:
    Pinkgrape - den underkjolen ser ju bra ut. Är det en sådan med ringar? Underdelen på min klänning är väldigt tung, så jag undrar vilken underkjol som kan bära upp den  
    Ja, den har tre ringar och jag tror nog att en sådan underkjol skulle orka med det :)
  • Pinkgrape
    Knopan skrev 2011-06-21 10:53:47 följande:
    Pinkgrape - den underkjolen ser ju bra ut. Är det en sådan med ringar? Underdelen på min klänning är väldigt tung, så jag undrar vilken underkjol som kan bära upp den  
    Jag köpte min här www.dhgate.com/p_ff8080812e7a6478012eb2ee209915d2.html men då kostade den bara 30 dollar. Kan ju dock rekommendera säljaren. Gick snabbt att få hem den och den är jättefin.
  • Pinkgrape

Här finns också :)

cgi.ebay.com/White-bridal-Gown-Train-Petticoat-Crinoline-Underskirt-/320699248670&var=&hash=item76c03f1931
    cgi.ebay.com/Wedding-Gown-Train-Petticoat-Crinoline-Underskirt-/320691490688&var=&hash=item76c031b95b
    cgi.ebay.com/Wedding-Gown-Train-Petticoat-Crinoline-Underskirt-/260722298288&var=&hash=item8263d32e5a
    cgi.ebay.com/Wedding-Gown-Train-Petticoat-Crinoline-Underskirt-/320691490688&var=&hash=item76c031b95c
    cgi.ebay.com/White-bridal-Gown-Train-Petticoat-Crinoline-Underskirt-/320699248670&var=&hash=item76c03f1932

Jag är också jättedålig på ebay :P

• Pinkgrape
    Knopan skrev 2011-06-21 11:03:44 följande:
    Okej, använde du den storlekstabellen längst ner på sidan där? Hur betalar man, är det som med kinaklänning? Paypal?
    Jag betalade direkt med kortet, fast det kanske var som gäst via paypal, och jag använde storlekstabellen, men den är väldigt flexibel i storleken. Tar man sin vanliga storlek kan man absolut ha den. Det är som gummiband i midjan och kardborre.
  • Pinkgrape
    Knopan skrev 2011-06-21 11:07:57 följande:
    Det står att shipping cost är ca 55 usd också  
    På den jag länkade från DH ska det vara gratis frakt, så står det för mig iaf och jag betalade inget i frakt.
  • Pinkgrape
    Knopan skrev 2011-06-21 11:10:48 följande:
    Men om man trycker på på "shipping and payment" så står det frakt där.
    Med EMS är det fri frakt, så väljer man inget annat alternativ, så ska det vara gratis.
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!