Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Om jag varit du hade jag nog kört på två, så slipper man risken med att infästningen blir knasig.
Ååå vad jag är ledsen idag
Idag är första dagen på jobbet efter semestern. Jag tyckte det var lite kyligt och bestämde mig för att ta jeans, vilket jag knappt haft på hela semestern. Och de satt jättetight, mycket tightare än förrut. Jag vägde mig men vägde samma som förrut, men måste gjort om muskler till fett Jag som har varit jätteduktigt och tränat och ätit rätt hela året, men har fuskat nu på semestern. Att det kan gå så snabbt att förstöra det som tar så läng tid att bygga upp....
Nu blir det sträng diet och en uppryckning i träningen..
Nu behöver jag lite smakråd! Har äntligen hittat skor jag kan tänka mig, allihop är på brandos och vad jag förstår så får man ju prova och skicka tillbaka utan kostnad?
Nr1. Klackhöjd 8 cm vilket blir exakt med klänningen så då behöver jag inte lägga upp den. Kostar 749:- så de är det dyraste allternativet. "Finast i brudsammanhäng" enligt mig.
Tack alla för tipsen om skorna! Skall nog göra så att jag beställer hem båda och provar hemma. Mb2 tycker också nr1 så det blir kanske dem..
Ni som handlat på brandos förrut, stämmer klackhöjderna? De som jag lade upp tidigare som mina favoriter står att de är 6cm, på tillverkarens sida står det 9,5!