• Pinkgrape

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

sandis1977 skrev 2011-07-04 11:52:00 följande:
    Tack, det är detta jag inte fattar..
    So now pls just escalate the case asap to keep your money in the safe status.

Fick ett svar från DHgate just nu där de skriver att jag ska ringa upp dem för att höra hur jag ska gå tillväga, vilket jag inte riktigt känner för.
    Jag har tryckt på knappen return & refund, men bridal7 bara förhalar med sina svar.
    Men du har klickat där? För då kan inte säljaren få pengarna förrän ni löst det hela. Det enda du kan göra nu är att vänta en vecka från det att du klickade där och sedan anmäla det vidare. Du kan se när du tidigast kan göra det.

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    sandis1977 skrev 2011-07-04 12:09:06 följande:
    Fy fan för folk alltså! Det är ju rena hetsjakten, jag har med flit valt att inte gå in och läsa.
    Tycker du ska anmäla inläggen för det är ju direkta påhopp!
    Jävla människor som inte kan låta andra få vara ifred!!
    Stå på dig och skit i det som skrivs!
    Jag förstår mig inte på människor som sitter på forum och är elaka och sedan försvarar sig med att "Det är ett diskussionsforum och då måste man få diskutera!"
  • Pinkgrape
    sandis1977 skrev 2011-07-04 12:11:25 följande:
    Ok, tack. Då fattar jag. Ska vänta 4 dagar till :O)
    Ja, jag måste också vänta i 4 dagar till. Är hyffsat less redan.
  • Pinkgrape
    sandis1977 skrev 2011-07-04 12:27:37 följande:
    Jag är med less :D Hoppas det löser sig för dig och att tredje gången gillt funkar.
    Väntar hem en lilly nu (fjärde klänningen), så jag kan välja därefter. Detta med klänningar suger ju musten ur en, trodde aldrig jag skulle vara så velig!
    Haha ja, jag väntar ju hem min fjärde klänning nu. Har dock lite separationsångest, vill inte lämna ifrån mig någon av klänningarna :P
  • Pinkgrape
    Elisabeth och Markus skrev 2011-07-04 12:10:59 följande:
    Hej på er!

Jag är hyffsat ny här på BT och går i tankarna att kanske beställa en klänning. Har sett en jättefin från shopindream - vad kan ni säga till mig ang den sidan? Seriös? Bra? Har ni hört några andra beställa från den? Har de blivit nöjda?
    Hej :)

Jag har tyvärr ingen aning om hur de är, men jag känner igen namnet, så det är säkert någon som beställt därifrån. Hoppas att du ska få svar på dina frågor :)
  • Pinkgrape
    sandis1977 skrev 2011-07-04 12:28:45 följande:
    Men det är ju en sak och disskutera och en annan sak att "mobba/hänga ut" dig som de faktiskt gör!
    Inte okej!!
    Ja och att de själva inte inser hur onödiga kommentarer de kastar ur sig är nog bland det allra värsta.
  • Pinkgrape
    Callie skrev 2011-07-04 14:34:26 följande:
    Puffar på min fråga angående underkjol till klänning i tealängd, någon som vet vart jag hittar det? Solig
    Har du kollat på ebay? :)
  • Pinkgrape
    amelie83 skrev 2011-07-04 14:41:06 följande:
    Vad rolig du är!
    Kolla upp alla trådar först inna du svarar! Nästan alla trådar handlar om Kina klänningar.
    Jag får kanske 2-3 svar. Det betyder att vettiga människor håller sig borta från BT.
    www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m4016333.html - Varsågod, upp till er att hålla den levande och sprudlande av härliga diskussioner och tips nu :)
  • Pinkgrape
    Callie skrev 2011-07-04 15:44:40 följande:
    Pinkgrape: Skall ta och kolla in ebay, har aldrig gjort det innan Skrattande.
    Jag vet inte om det finns där, men underkjolar finns det ju gott om där, så tänkte att kaaanske :)
  • Pinkgrape
    Callie skrev 2011-07-04 15:44:40 följande:
    Pinkgrape: Skall ta och kolla in ebay, har aldrig gjort det innan Skrattande.
    Jag vet ju inte hur lång eller vilken stil, men här kan du ju också kolla
    honeypieboutique.co.uk
    mypetticoat.com/Longer-Length-50-s-Look.html
    www.rufflesnlace.com/catalog/item/1228075/2710032.htm
    www.cindybridal.eu/wedding-party-dresses-wedding-petticoat-c-73_102.html
    www.milanoo.com/wholesale-Wedding-Petticoats-c807
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!