• Pinkgrape

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

Amejuli skrev 2011-07-06 22:27:53 följande:
    Tänkte bara berätta att jag just hört från en tjej som också beställt sin klänning från Mylove och är jättenöjd. Hon beställde klänningen nedan och den ska tydligen se ut just som på bilden (jag har inte sett den) och det tog inte fullt 3 veckor att få hem den från beställning. Jag hoppas att din klänning också ska bli bra :)

För min del var det väldigt skönt att höra ytterligare en som är nöjd med sin klänning de beställt där :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    Amejuli skrev 2011-07-07 17:45:14 följande:
    Pinkgrape:

Tack för dina goda råd. Du är för goer! Jag hittade på deras hemsida sen att det inte skulle ta längre tid med måttsydd eftersom de ändå inte hade några färdiga klänningar i lager till storleksbeställning.

Beställde den till slut igår kväll och det blev måttsydd med dragkedja. Vet att det säkert hade varit större chans att den passade direkt om jag tog snörning men det är verkligen inte min grej så det fick bli en chansning. Nu håller jag bara tummarna.

Som tur är har jag ju redan klänningen till vigseln iaf så skulle det skita sig får jag vackert nöja mig med den hela kvällen! :-P

Vet du när din sista klänning ska komma? Är så nyfiken!
    Vad spännande :D Jag håller verkligen tummarna för att den ska komma i tid, vara fin och passa perfekt!

Jag vet inte exakt, men den bör komma i slutet av juli. Det är vad jag har hört, tror och hoppas på :)
  • Pinkgrape

Just ja, vi skulle köpa de där engångskamerorna för 9kr/st på Expert igår. När vi kom in strax efter kl.10 då de öppnar, så har de inte fått in några ännu. Erbjudandet skulle gälla tisdag och onsdag, knepigt då. Nåja. Hon som jobbade där berättade då att de skulle komma mellan kl.12-13 och att de endast skulle få in 27st. Bådade ju gott. Vi kom iaf tillbaka dit vid kl.12.03 och då var det en kamera kvar. EN?! Hur är det möjligt? Jo, tydligen så var alla andra förhandsbokade eller vad man säger. Hur i hela friden.. boka en kamera sådär? Och varför fick inte vi veta att man kunde göra det när vi frågade om dom tidigare? Jaja.. så, det blir inga kameror.

• Pinkgrape

En sån kväll... vår toastmadame kanske inte kan komma ifrån jobbet kvällen för bröllopet fick vi veta. Kul. Nåja, tur att vi valde både en toastmaster och madame, då kan han styra upp det hela med hjälp av min syster. Hon är redan insatt i det mesta, då hon är tärna och den jag bollar mest idéer med.

Har dessutom kanske, eventuellt, fått tag på en fotograf för dagen, för 500kr! En jätteduktig tjej som är 17-år och går någon mediautbildning. Har sett en del av vad hon fotat och det duger mer än gott och väl åt oss :)

• Pinkgrape
    1700tal skrev 2011-07-08 09:51:22 följande:
    Och alla ni andra - kan ni oxå anmäla det kinesiska inlägget ovan som spam. Jag har redan gjort det. Den röda handen vid varje inlägg...
    Skumboll skrev 2011-07-08 09:53:08 följande:
    Har redan gjort det, flera inlägg i olika trådar dessutom! klickar man på länken i inlägget lär väl datorn sprängas i luften, haha!
    Även jag har redan gjort det, också i flera trådar. Har dock kikat vad det är och det är fina vinterkläder :P Min dator är fortfarande hel dessutom ;P
  • Pinkgrape
    Skumboll skrev 2011-07-08 09:56:22 följande:
    Haha, bra, då behöver jag inte vara orolig längre. Inte för att jag behöver klicka på länken nu när du berättat men ändå.
    1700tal skrev 2011-07-08 10:01:55 följande:
    Jaså, har de invaderat hela BT? Det har jag inte sett, håller mig här idag. Där det är lugnt och skönt och jag kan lukta på blommorna... {#emotions_dlg.flower}
    Pinkgrape skrev 2011-07-08 09:55:24 följande:
    Även jag har redan gjort det, också i flera trådar. Har dock kikat vad det är och det är fina vinterkläder :P Min dator är fortfarande hel dessutom ;P
    Haha, så du kunde inte låta bli? Jo, tyckte det lät som vinterkläder...
    Hihi jag är aaalldeles för nyfiken av mig...
  • Pinkgrape
    Skumboll skrev 2011-07-08 10:06:58 följande:
    Går ju hätskt till i en del andra trådar så jag förstår dig, här är vi ju iaf snälla mot varandra.
    1700tal skrev 2011-07-08 10:17:04 följande:
    Men nyfikenhet är ju alltid bra. Om man inte spränger datorn i luften förstås...
    Skumboll skrev 2011-07-08 10:06:58 följande:
    Går ju hätskt till i en del andra trådar så jag förstår dig, här är vi ju iaf snälla mot varandra.
    Mmm. Mkt dålig stämning just nu faktiskt. Trist när det blir så...
    Skumboll skrev 2011-07-08 10:35:22 följande:
    Man har god lust att bojkotta bt ibland....
    Haha jag känner mig hyffsat skyldig till.. jaa. Tänk om jag hade förstått vad min "PANIK"-tråd skulle sätta igång. Troligtvis hade jag skippat det då. Nu kanske det även är om annat i andra trådar där det är dålig stämning, där jag inte är skyldig :P Jättetråkigt hursom att det är såhär. Jag förstår dock inte vissa användare här alls, så undviker dom i största möjliga mån.
  • Pinkgrape
    Malin24 skrev 2011-07-08 10:27:43 följande:
    Regn regn regn..det har vi inte beställt tills imorgon..men förhoppningsvis ska det klarna upp har jag hört..

Är det ngn som vet vart man kan beställa fina paraplyer?Inte tills imorogon då utan tills i augustiGlad
    Här finns det några paraplyer iaf, ser dock ut att vara typ samma på de flesta sidorna :P
    www.myheart.se/35-brollopsparaplyer
    www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PC=67478&PPC=61291
    www.balunz.se/category.html/for-regniga-dagar
    www.goddesign.se/category.html/paraply
    www.brollopsbubblor.se/se/grp/9829-brollopsparaply.php
    www.rundarut.se/paraply (med text på tex "Just married")

Hm. Blev faktiskt sugen på ett paraly själv nu.. i svart. Det kan ju behövas..
  • Pinkgrape

Mina buketter kom idag! :D Jag tycker de är jättefina, helt underbara.

En tanke bara.. rosor, om man skulle fylla ut mellan fjädrarna med lite rosor. Tror ni man kan lämna buketterna som de är till en florist och be dom fylla ut med lite rosa rosor?

Egentligen skulle jag vilja ha tygblommor, så att de också håller sig, men vart hittar man fina såna?

• Pinkgrape
    Amejuli skrev 2011-07-08 13:41:51 följande:
    Vad roligt att buketterna blev fina! Det var de med fjädrar va?

Jag måste bara fråga. Du har beställt din sista från my love va? Jag har inte kunnat komma in på deras sida idag och blev lite orolig. Kommer du in?
    Ja, precis, med fjädrar :) Dottern blev överlycklig över sin, som är helt i rosa med vita pärlor hehe

Jag har inte prövat idag, men gjorde det nu och nej. Jag kommer inte heller in där. Ska skicka ett mejl och kolla läget tror jag. Vill ändå veta om ett preliminärt leveransdatum för min klänning.
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!