• Pinkgrape

Kinaklänningar och gaffel däremellan!

sandis1977 skrev 2011-07-12 22:37:04 följande:
    Låter bra, vad ska hon sjunga?
    Det blir dessa tre låtar :)

Maria Mena - I was made for loving you
    Katie Melua - Nine million bicycles
    The Wannadies - You & me song
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    Amejuli skrev 2011-07-13 09:41:11 följande:
    Ja det håller jag absoult med om , om det hade gällt en lång klänning. Oc det har jag också till min långa. Men det här gäller ju en kort "dansklänning" och då tror jag inte att en ring blir så snyggt. Så jag tänker att mindre och lättare i det fallet borde vara bättre!
    Nej, jag har prövat en underkjol med en ring i den längden, varken snyggt eller bekvämt :P Man måste nog ha en med tyll och sånt om man ska ha något under en klänning i den längden och då tycker jag det känns som att det blir ivägen och för mycket. Det är ju dock en smaksak :P För min del är det inte värt pengarna.
  • Pinkgrape
    Malin24 skrev 2011-07-13 11:36:58 följande:
    Första funderade vi oxå på, den är ju så bra Glad Var tvungen att lyssna på de andra på Youtube åh vilka fina låtar ni har valt. Inte så klassiska bröllopslåtar..det gillar jagGlad

Tack för tipset ang. Mexico, har varit där en dag när vi stannade till under vår Karibien kryssning men att stanna längre vore ju absolut en fantastisk resa!
    Tack :) Nej, det är nog inte jättevanliga, även om Maria Mena nog blir vanligare och vanligare tror jag. The Wannadies är bara så bra. Texten stämmer in perfekt på oss och dessutom är det ju ett lokalt band, så lite extra kul :)

Ja, min syster jobbar som resekonsult och hon tjatar på oss att vi ska åka dit. Hon tipsar speciellt om detta hotellet www.ving.se/mexiko/playa-del-carmen/the-royal Det ska tydligen vara jättebra och väldigt trevligt till.
  • Pinkgrape
    Tack för tipset ang. Mexico, har varit där en dag när vi stannade till under vår Karibien kryssning men att stanna längre vore ju absolut en fantastisk resa!
    Även detta hotellet, också Playa del Carmen, fast Apollo. Här är det endast gäster över 18år, så det passar ju bra om man vill ha det lite lugnt på bröllopsresan :)
    www.apollo.se/se/vart-vill-du-resa/nord-ochcentralamerika/mexiko/rivieramaya/playadelcarmen/accomodations/pages/secretscapri.aspx

Tror att länken ska funka, annars heter hotellet Secrets Capri :)
  • Pinkgrape
    Haha sista Playa del Carmen nu, men även detta hotellet från Apollo ska tydligen vara väldigt bra. Här är det dock en del barnfamiljer och det är inget Spa-hotell.

www.apollo.se/se/vart-vill-du-resa/nord-ochcentralamerika/mexiko/rivieramaya/playadelcarmen/accomodations/pages/riupalacerivieramaya.aspx
  • Pinkgrape
    Humlan skrev 2011-07-13 12:45:30 följande:
    Hihi Apollo resor har jag jobbat på förut Tungan ute Fint hotell och fint pris .. Fast som ni alla vet ( hoppas jag ) så är det inte alltid verkligenheten stämmer med bilderna.. tyvärr
    Ja, det är nästan skrämmande vad bilderna kan luras ibland! Det är dock en tjej som min syster jobbat med nu under våren, som varit där på någon jobbresa eller något och hon säger att det verkligen är jättefint :) Hon hade kikat runt på flera hotell där. Nu har jag ju inte varit där själv, så kan ju inte veta helt hundra dock.
  • Pinkgrape
    Darling Daisy skrev 2011-07-13 12:26:46 följande:
    Oh, Pinkgrape: Har din resekunniga syrra några tips om Hamburg? Vi  är inte så äventyrslystna av oss, utan bröllopsresan blir till nordtyskland nån gång i aug-okt.
    Jag ska fråga henne :)
  • Pinkgrape
    sandis1977 skrev 2011-07-13 12:27:53 följande:
    "Maria Mena - I was made for loving you" dansade en vän till mig sin första dans, den är så himla bra!
    Själv ska vi gå ut till den på orgel :O)
    Ja, den är verkligen jättemysig :) Min blivande är dessutom ett stort Kiss-fan, så då blev ju den låten verkligen helt perfekt :D
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!