Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Är någon här som är klurig och påhittig och kan hjälpa till med gästbeskrivningar?
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m4026475.html
Är någon här som är klurig och påhittig och kan hjälpa till med gästbeskrivningar?
www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m4026475.html
Fotografen som vi bokat har bara fotat på ett bröllop tidigare. Hon är ju som sagt bara 17år och har såklart inte hunnit med så mycket ännu då. Jag gillar dock hennes bilder som jag sett väldigt mycket och hon är hemskt gullig :) Nu har jag hittat lite bilder från bröllop där jag verkligen tycker om valen av motiv och stämningen på bilderna, om ni förstår. Skulle jag kunna visa henne det? Jag tänkte så att hon får ett hum om vad vi är ute efter ungefär? Eller är det typ.. taskigt? Jag vet inte... förstår ni hur jag tänker? :P
Godkväll damer :)
Ser att det diskuterats kuvertpriser och sparande, det håller jag mig utanför, då pengar inte är något som tycker om mig :P
bruden - Vad skönt att det äntligen är påväg! Frustrerande att det blir sådär.
Idag har jag varit på jakt efter en gästbok, rosa papper och fjädrar. Har dessvärre inte hittat något av det :/ Då for vi en sväng och åkte karuseller istället :)
Jättefint ställe ni ska vara på Red :D Jag håller med, man kan definitivt ha ett stort och fint bröllop även om det är borgerligt. Jag förstår inte riktigt varför så många tror att de måste bli korta, lite tråkiga och enkla.
Jag blir så avis när jag ser sådana fina platser. Det finns inte här i närheten. Vi har valt ett hotell, men det är jättetrist och stelt och avskalat i jämförelse med vad jag har sett att flera här ska ha. Vi kommer ha vår middag här www.hotellaurum.se/html/konferens_tonsalen.html men det kommer ju vara dukat med runda bord och sådär. På bilden är det ju dukat för konferens.