Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Nähäpp, nu ska jag gå ut med hunden i 1 tim MINST! Om jag är tillbaka tidigare, skäll på mig.
Nähäpp, nu ska jag gå ut med hunden i 1 tim MINST! Om jag är tillbaka tidigare, skäll på mig.
Jag och min lilla (drygt 5år) har bakat bullar idag, men pärlsockret var slut och vi var ju tvugna att ha något på bullarna, så fick bli jordgubbsströssel. Jag rekommnderar det inte! Syntetisk jorgubbssmak och kanel passade inte bra ihop.
Även vi har promenixat idag, men våra promenader är inte mer än 10-15min, för mer klarar inte vår lilla valp, hon är så sjåpig :P Nej, men hon får svårt att andas i kylan.
Låter inte alls roligt med ditt knä 1700tal :/ Håller med Anny om att det nog är en bra idé att kolla upp det. Sådär ska du ju inte behöva ha det.
Barnet och maken tyckte det var gott och det är huvudsaken, det är främst dom som ska äta bullarna :)
Kikar på vädersidor så ska vi ha kring -1, men kikar man på vår termometer så har vi -5 grader. Jag tror att det stämmer bättre faktiskt. Det är ju förhållandevis varmt nu, med tanke på att vi de senaste veckorna haft kring -30. Låter dock väldigt skönt med plusgrader :)
*Ta ett djupt andetag och se slääääääpet framför dig....... Känn hur du omges av uuunderbaaart fluuuuuufffff......
Daniiel - haha, det lät inget vidare med jordgubbsströssel till. Men kanelbullar lät gott!
Hur kallt har ni däruppe nu? Här var rena vårvädret faktiskt. All snö har smält de sista dagarna, det måste varit runt 5+ och solen sken. Riktigt skönt, annars är ju jag en riktig kylhatare som helst flyr till varmare breddgrader.
Jag dog lite när jag hittade rätt på denna klänningen igen. Den är bland de vackraste klänningarna jag vet... Fasiken, ska jag bli tvungen att beställa en klänning till trots alls... !
www.morilee.com/bridals/julietta/3115
Ååååh... ni ska ju säga att klänningen är hemsk, åh så ful, oj vad dum jag skulle vara om jag köpte den! ;D Håller dock med DD, den skulle passa ypperligt på Ikea och jag tror också att den skulle vara en bra alternativ att ha på tex föräldramöten, då man gärna vill vara lite uppklädd och inte se så sjaskig ut ;) Haha gud vad maken skrattade när han läste din kommentar DD :P
Det kan väl inte skada att mejla runt bilder och få lite prisuppgifter va?