• daniiel
    Darling Daisy skrev 2012-02-23 22:31:23 följande:
    Äsch, han kan väl inte skaka på huvudet åt dina klänningar? Det är säkert jordgubbsströsslet som fastnat i håret på honom eller nåt....
    Hahaha ja, såklart, att jag inte tänkte på det! Nåja, nu sa han att jag var söt.. och att han hoppas att klänningen är dyyyr! :P
  • daniiel
    1700tal - Jättesnygga inbjudningar! Hoppas ni blir nöjda när de väl kommer :)

Anny - Haha ja, jag är galen. Speciellt med tanke på att det var 6 månader sedan jag gifte mig ;P Han låter mig hållas, men när det väl kommer till kritan, så tror jag han kommer sätta ner foten och säga nej. Vilket jag förstår, eftersom vi inte har några pengar nu :P

28juli2012 - Det kommer nog bli en väldigt vacker klänning :) Hoppas att den ska passa bra och falla dig i smaken när den väl kommer också, att den ska bli fin :) Spännande!

bridetobe2013 - Hihi ja, jag är också helt kär i den klänningen. Varför skulle jag hitta den efter jag redan gift mig?! Din klänning, som du väntar på, är egentligen inte de klänningar jag brukar gilla, men jag är så barnsligt förtjust i den klänningen ändå. Tycker den är helt otroligt vacker, ska bli spännande att se resultatet sen ;D
  • daniiel
    bridetobe2013 - Vilken klänning menar du? Den jag hade på mitt bröllop? Den jag visade i tråden nu och vill beställa? Den som jag har hemma, men som inte är använd? Haha jo, det är lite jobbigt att skiljas från klänningarna :P Har sålt en klänning redan och det kändes i hjärtat!
  • daniiel
    bridetobe2013 skrev 2012-02-24 11:13:40 följande:

Daniiel: Den du hade på bröllopet

(Den som skulle slita hjärtat ur kroppen på dig om du sålde.) Den älskar jag...

1/6 2012
    Den är underbar!, det tycker jag faktiskt. Den är i en strl 42, med snörning, så bör passa en 38-44 ungefär. Den är upplagd lite, jag är ca 160cm och hade ca 8cm klack, men den går att lägga ner ungefär 5cm igen. Är det en storlek som passar, så kan du räkna med den som backup :) Nu tror jag ju inte att det ska behövas, utan jag tror att din klänning kommer vara superfin!, men ändå.
  • daniiel

Haha ja, de har ett Leos leklandpaket som vi brukar välja. Två nätter i dubbelrum + inträde till Leos, frukost och godis till dottern för 1500kr. Dottern älskar det hotellet, för det är så mycket färger överallt, hon tycker det är jättehäftigt :P

Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!