Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Humlan skrev 2011-07-25 15:43:31 följande:
Jag försökte göra det igår, men han svarade knappt på tilltal. Jag sa det att jag förstår att hans barn är ALLT för honom, men jag måste väl ändå ha något värde hos honom med. Jo men det här va bestämmt innan svarade han. jag sa då att min inbjudan till honom kom FÖRE det han bestämmde detta med henne. Men då sa han inget.
sen är det kanske dumt, men jag retar mig så förbannat på att hans unge på 12 bast HÅNFLINAR åt migt å säger att pappa inte kommer. å inget säger han åt henne.. Nä usch fy f*n säger jag...
Inte ens att han sa att han tar ungen med sig å kommer till kyrkan iaf.
Jag blir helt uppriktigt jätteledsen när jag hör (läser) det där. Fy, usch! Du skrev väl att ni tidigare hade haft en bra relation till varandra? Jag hade nog inte kunnat hålla tillbaka varken tårar eller humör om jag hade varit du. Och att inte ens kunna få en vettig förklaring ur honom heller. Det känns ju som att det kanske är något annat som ligger till grund för att han inte kommer och att nöjesfältet bara är ett svepskäl. Jag vet inte, men det är känslan jag får såhär bara.
Och det med hans dotter? Vilken chock man skulle få. Sådär uppför min sig ju inte och det borde man veta när han är 12år, om inte, så borde han ju verkligen ha reagerat på det. Det hade då jag gjort om det var min dotter, och hon är ändå bara 4,5år :P