Kinaklänningar och gaffel däremellan!
Friska upp mitt minne med bilder, TACK!!!!! Gärna på dina klänningar irl
bruden - ska bli kul att se din klänning också!!!!!
Jag har fyra klänningar nu, ska försöka visa bilder på alla fyra imorgon :)
Jag tänkte uppdatera lite med mina fyra klänningar. Jag ber om ursäkt för allt utrymme jag kommer ta upp.
Även för de dåliga bilderna. Inser att det kanske är dags att införskaffa en ny kamera :P Jag skriver vart klänningen kommer ifrån osv, sedan lägger jag upp en bild på den jag beställde och sedan en bild på klänningen jag fick hem.
Klänning nr.1 - Tealength från Mylove, la till svart band i midjan (- blomman) och snörning i ryggen. Denna är tänkt till middagen/festen och passar bra. Storlek 40.
Klänning nr.2 - Från DHgate, med svart band i midjan. Beställde snörning, fick dragkedja. Min syster på bilden, den är alldeles för liten för mig. Storlek 40. Rosetten av avtagbar och inte med på bilden.
Klänning nr.3 - Min favorit, också från DHgate. Beställde med svart band i midjan, det är löstagbart och inte med på bilderna. Fick dragkedja istället för snörning, men ska klämma i mig. Storlek 42. Långt släp.
Klänning nr.4 - Också från Mylove. Fick den väldigt snabbt. Överdelen är jättefin, kjolen inte lika. Fick med ett svart band att ha i midjan. Beställde lika långt släp som på nr.3, men fick inte det. Beställde med snörning och det fick jag, dock mindre än klänningen därifrån i storlek 40, denna är storlek 42.
Hoppas att alla bilder ska funka nu och att ni får ett hum om hur alla klänningarna ser ut, även om dom allihopa faktiskt är väldigt mycket finare i verkligheten. Hur svårt ska det vara att ta bilder? Nåja...
Igår var vi iväg en sväng på Djurparken och när vi kom hem stöp vi hela familjen i säng :P Upptäckte dock att placeringskorten hade kommit igår och de var jättefina :) Idag ska vi till festlokalen och kolla lite saker, så som priser (då vi fått olika prisuppgifter på samma sak) och även bordsplaceringen. Svårt stt börja med den innan vi ens vet vilka bord vi ska använda. Jag gissar även på att min möhippa kommer ske imorgon och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka om det.. se till att vara nyduschad imorgon helt enkelt :P
S2011 - Hoppas verkligen att allt går bra för din syster! Och att du kryar på dig :)