Nu drar det ihop sig, imorgon kommer jag ta måtten på tärnorna och sedan beställa efter de två första klänningarna från Kina :D
Men vad är bättre? Att beställa efter exakta mått, eller att ta en färdig storlek så att säga?
Jag måste bara få tillägga att vi ikväll umgåtts med tre av fyra marskalkar, en av dom kommer även vara vår toastmaster, och det är som första gången vi pratat med dem om det hela ordentligt. Den ena pluggar 15mil bort och en annan av de bor i Oslo, så vi får inte chansen att träffas så ofta. De var iaf allihopa otroligt glada och hedrade över att de skulle få vara med i brudföljet och även om de såg det som en väldigt kul grej, så verkade de tycka att det var en seriös och stor grej. Jag, ja vi båda, är verkligen jätteglada över det :D
Den fjärde marskalken bor i Göteborg, ca 100mil från oss, så han kommer vi tyvärr bara träffa en gång innan själva bröllopet, men vi hörs ju på telefon. Även han verkar väldigt glad och nästan stolt över att min blivande frågat.
Min blivande, vi båda, kunde absolut inte fått bättre marskalkar. Vi är så lyckliga just nu! :D Vi visste inte tidigare riktigt hur de skulle reagera, då vi bara pratat om saken per telefon med dem :P