• Pinkgrape
    pinklove skrev 2011-09-06 22:39:29 följande:
    awww vad fint!
    Haha ja, det är nästan så jag vill göra om förlovning och bröllop och allt :P
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Pinkgrape
    Minuz skrev 2011-09-07 08:16:40 följande:
    Gud vad roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skillnad till sms:et jag skickade iväg med frågan......
    Haha friade du i sms? Det gjorde min man, eller det är frieriet som han tycker räknas :P
  • Pinkgrape
    Minuz skrev 2011-09-07 09:12:34 följande:
    Haha........ Ja, satt på jobbet en dag i februari och fick för mig att jag skulle göra det. Så skickade iväg ett sms med texten: Vill du gifta dig med mig? Fick tillbaka ett sms (han hatar verkligen sms) med svaret: JA!
    Jag tycker det är nog så gulligt faktiskt :) Och han var ju väldigt tydlig med svaret också :D

Vi hade bara varit ett par i ca 3-4 veckor när jag fick mitt sms. Då bodde vi båda två fortfarande hemma hos våra föräldrar, men han var hos en kompis. Så fick jag ett sms där det stod "Vi kommer gifta oss!" Och jag svarade typ "Jasså? Tror du det?" och han "Ja, eller vadå, vill du inte?" och det påstår han än idag är hans frieri :P Ca 5 månader senare flyttade vi ihop och då påminde han mig om smset, vår dotter föddes ca 1år efter smset och då tog han upp det igen och när vi köpte förlovningsringar ca 2år efter och nu när vi började planera bröllopet 5år senare.

Nu, efter vi gift oss, är han jättenöjd. "Jag sa ju det. Jag förutspådde detta och friade för över 5år sedan! Bara Camilla som varit seg!" :P
  • Pinkgrape
    ewaulrica skrev 2011-09-07 10:12:22 följande:
    helt underbar!!! :) gråter som en löjlpotta här ;) (ja, jag ammar....) haha!

min älskling har gjort något liknande... han ändrade i texten på en av våra filmer.. när filmen började och textningen kom så hade han skrivit in i "textremsan" som rullar i nederkanten... hur gulligt som helst! :)
    Nej, men vad gulligt :) Jag har så dålig fantasi, så skulle aldrig komma på något sånt :P
    chabar skrev 2011-09-07 10:40:46 följande:
    Jag ammar inte, men jag gråter ändå som ett barn varje gång jag ser den. Ja, varjew gång- sett den ett antal! :P
    Haha samma här. Ammar inte men bölar ändå varje gång :P
  • Pinkgrape
    Madelen867 skrev 2011-09-09 17:50:16 följande:
    Hmm, vet inte hur jag ska få in bilderna??
    Klicka på knappen "Ladda upp bild" vid "Infoga bild", som finns där under "Posta inlägg" och "Sidfot" :)
  • Pinkgrape
    Madelen867 - Klänningen ser ju jättefin ut! :) Jag tycker absolut att man ser likheter med orginalbilden. Haha fick du inte med något snöre? Det var då det tokigaste jag har hört.. har du hört av dig om det?

Det går att lägga in fler bilder i samma inlägg, man klickar bara på "ladda upp bild" igen ;P
  • Pinkgrape
    Madelen867 skrev 2011-09-09 18:27:19 följande:

Men det kommer ingen ny bild fast att jag laddar upp en till..

Jag får kanske skriva en rad om bandet till mylove.

Vad konstigt :/ Ja, det tycker jag definitivt att du ska göra. Bandet ingår ju och du borde ju antingen få ett skickat till dig eller tillbaka en liten slant kan jag tycka.
  • Pinkgrape

Är det någon som köpt en BILLIG klänning med snabb leverans, ca 3-5 veckor? Kvaliten behöver inte vara den bästa, är inte ute efter en klänning till bröllop :P

• Pinkgrape
    Minuz skrev 2011-09-12 06:13:26 följande:
    Pinkis - vilken typ av klänning letar du efter? pris?
    Pris... så lågt som möjligt! Utan släp men golvlång, som jag kan välja färg och storlek på själv, alternativt en som är röd eller svart. Utöver det har jag inga krav alls i stort sett. Kvaliten behöver inte alls vara bra, eller den får ju gärna sitta ihop. Om det sedan är en brudklänning, tärnklänning, festklänning, balklänning osv, det spelar ingen roll. Den ska dock vara lite "pampigare" än vad man kan hitta på tex HM, Nelly osv, lite mer finklädd än så.

Har tidigare kikat på några klänningar som skulle kunna passa, men bokmärkte ju ingen sida och nu hittar jag inte tillbaka dit :P
Svar på tråden Kinaklänningar och gaffel däremellan!