• Pinkgrape

Visa er tärnklänningar, snälla? :)

Det finns ju många trådar där brudklänningar visas upp, säkert en del där tärnklänningar visas upp också.
    Här kommer då ännu en! :D

Jag har ännu inte valt tärnklänningar, så jag söker massor med inspiration.

Visa bild på klänningen era tärnorna kommer bära dagen till ära.
    Länka gärna till klänningen om det är möjligt.
    Skriv vart ni köpt den och för hur mycket.

Nu hoppas jag på att få se många fina klänningar här! :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Svar på tråden Visa er tärnklänningar, snälla? :)
  • MeahJ

Jag får det väldigt lätt!
    Min bästa vän är en kille så det kommer inte att behövas en tärnklänning
    Så även jag kommer att ha en bestman.
    Båda våra bestmen kommer att ha en grå kostym (dom har sedan tidigare) med rosa skjorta (vi köper lika till dem båda), liknade denna nedan.

• serenity
    Pinkgrape skrev 2011-05-23 14:43:26 följande:
    Den är ju superfin :) Du har ingen bild på hur den ser ut i verkligheten så att säga? :)
    tyvärr inte, men den är verkligen lika underbar som på "modell-bilden".. köpte en till mig själv också, som jag kan ha vid andra tillfällen i framtiden
  • Pinkgrape
    serenity skrev 2011-05-23 17:24:58 följande:
    Ja, den är verkligen supersnygg... jag funderade själv på att köpa en, till mig själv då, men vet som inte när jag skulle få tillfälle att använda den :P
  • ASandra

Här är min tärnas klänning. Mycket finare i verkligheten, med en stänk av silver i!

• Thessa01
    Beautiful Disaster skrev 2011-05-19 22:31:46 följande:
    Då klänningen jag bestämt till mina tärnor (systrar) inte kommer in i min lillasysters storlek igen, och jag halvt bridezilla som jag är, vill att de ska ha likadana klänningar.. Fick vi köra på ett annat spår.

Hittade nämligen en liknande klänning. Vad tycker ni, passar dessa tillsammans?

Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
    Ser mycket bra ut!
  • Gottblåbär

Kommer inte ihåg om jag skrivit detta. Mrn impuls shoppade tre sådanna tärnklänningar på Halens, priset? 99:- st, oslagbart.. kommer nog hem imorgon:)
  • Pinkgrape
    Gottblåbär skrev 2011-05-31 15:56:07 följande:

Kommer inte ihåg om jag skrivit detta. Mrn impuls shoppade tre sådanna tärnklänningar på Halens, priset? 99:- st, oslagbart.. kommer nog hem imorgon:)
    Vi kikade på bland annat den klänningen före det blev kinaklänningar för mina tärnor :)
  • Gottblåbär

Åhh idag kom klänningarna och vad posetivt överraskad jag blev. Supersöta. Och jag trpdde de var flätat under bysten och där uppe men de var fyllt med pärlor. Jätte fint!!!

• Memi

Den här klänningen har båda mina tärnor beställt från Halens.
    890 kr eller nåt sånt kostade den.

Jag tycker att den var jättefin, och passar vårt gammelrosa/grå tema  Skrattande
  • Ankie och Jocke
    Pinkgrape skrev 2011-05-20 08:50:46 följande:
    Jag hade ju beställt denna klänningen till mina tärnor, fast i ljusrosa med svart band i midjan.
    340kr / klänning och gratis frakt. De anlände för ett par dagar sedan, i måndags tror jag.

Orginalet

Här är den ena av klänningarna, men de såg ju likadana ut :P

De är verkligen jättefina och den ena tärnan har prövat sin och den satt verkligen superbra :)

Vart har du köpt denna???
Svar på tråden Visa er tärnklänningar, snälla? :)