• Pinkgrape

Visa er tärnklänningar, snälla? :)

Det finns ju många trådar där brudklänningar visas upp, säkert en del där tärnklänningar visas upp också.
    Här kommer då ännu en! :D

Jag har ännu inte valt tärnklänningar, så jag söker massor med inspiration.

Visa bild på klänningen era tärnorna kommer bära dagen till ära.
    Länka gärna till klänningen om det är möjligt.
    Skriv vart ni köpt den och för hur mycket.

Nu hoppas jag på att få se många fina klänningar här! :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Svar på tråden Visa er tärnklänningar, snälla? :)
  • SnartFruSir

Mina två tärnor skall ha varsin sådan här klänning, men i lila som fade-ar istället för färgerna på bilden.

• Biscuit

Nu har vi äntligen hittat klänningar till mina två tärnor som de båda passade i. Denna blev det;

• Pinkgrape

Åh, så många fina klänningar :D Jag tycker det är så roligt att se och jag önskar att man kunde gifta sig massor av gånger, så man hinner få med allt fint :P

• Beautiful Disaster

Då klänningen jag bestämt till mina tärnor (systrar) inte kommer in i min lillasysters storlek igen, och jag halvt bridezilla som jag är, vill att de ska ha likadana klänningar.. Fick vi köra på ett annat spår.

Hittade nämligen en liknande klänning. Vad tycker ni, passar dessa tillsammans?

Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
  • Pinkgrape
    Beautiful Disaster skrev 2011-05-19 22:31:46 följande:
    Då klänningen jag bestämt till mina tärnor (systrar) inte kommer in i min lillasysters storlek igen, och jag halvt bridezilla som jag är, vill att de ska ha likadana klänningar.. Fick vi köra på ett annat spår.

Hittade nämligen en liknande klänning. Vad tycker ni, passar dessa tillsammans?

Elliotts änglamamma - lilla-mirakel.blogspot.com
    Jag tycker definitivt att de passar bra ihop :)

Finns inte någon av klänningarna i storlekar som passar alla?
  • Beautiful Disaster
    Pinkgrape skrev 2011-05-19 22:34:40 följande:
    Jag tycker definitivt att de passar bra ihop :)

Finns inte någon av klänningarna i storlekar som passar alla?
    Den med smala axelband finns, men då passar inte den min mulliga storasyster :-/
    Så det får helt enkelt bli olika modeller.

Har en hemsk lillasyster, usch vad jag hatar henne ibland, hon passar nämligen i allt!
    Skulle man ta på henne en sopsäck skulle hon bära upp den också  
  • Gottblåbär

Jag har gjort en ny beställning.. igen.... haha. Tre sådanna här klänningar från halens..

Priset var ju oslagbart, 99:- st. haha tyckte dom var söta. Och blir det inte bra tärnklänning behåller jag en till mig själv :)

Annars gillade jag denna , också från halens men dyrare, kostade 800:- någonting..

• Pinkgrape
    Beautiful Disaster skrev 2011-05-19 22:37:49 följande:
    Den med smala axelband finns, men då passar inte den min mulliga storasyster :-/
    Så det får helt enkelt bli olika modeller.

Har en hemsk lillasyster, usch vad jag hatar henne ibland, hon passar nämligen i allt!
    Skulle man ta på henne en sopsäck skulle hon bära upp den också  
    Jaha okej, då förstår jag. Men de där klänningarna kan de ju absolut ha tillsammans. Jag tycker de är väldiga lika varandra och det kommer nog se jättefint ut :)
Svar på tråden Visa er tärnklänningar, snälla? :)