• Pinkgrape

Visa er tärnklänningar, snälla? :)

Det finns ju många trådar där brudklänningar visas upp, säkert en del där tärnklänningar visas upp också.
    Här kommer då ännu en! :D

Jag har ännu inte valt tärnklänningar, så jag söker massor med inspiration.

Visa bild på klänningen era tärnorna kommer bära dagen till ära.
    Länka gärna till klänningen om det är möjligt.
    Skriv vart ni köpt den och för hur mycket.

Nu hoppas jag på att få se många fina klänningar här! :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Svar på tråden Visa er tärnklänningar, snälla? :)
  • Bröllop201187

Mina tärnornor ska ha denna.... Ja jag vet den är vit =)

• Lucky Heart
    Pinkgrape skrev 2011-04-28 16:12:55 följande:
    Ingen av de som var nedsatta i pris fanns dock i ljusrosa :(
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Men klänningen Stephanie verkar finnas i ljusrosa och kosta 495.- (om jag inte missförstår något....)
  • Dannis

Mina tärnor kommer ha denna klänning (mina två småsystrar). De har fått vara med och välja. Nu är det bara att hoppas att den kommer passa båda Glad
  • cookieandkermit

Den här klänningen ska min tärna ha (den rosa) en den ska vara röd, som den andra klänningen. Det är en Forever Yours klänning. De ha verkligen fina klänningar.  Hon kommer bli så vacker. Vi ska och beställa den snarast även om det är långt kvar till bröllopet. :)
  • Carrosell

Här kommer min tärnas klänning. Vårt tema är svart/vitt och rött så den passar perfekt. (Skärpet är rödare i verkligheten än på bild).
    Dessutom billig och lätt att få tag på. Beställd på bonprix.se

Lycka till!
  • Emblas Mamma
    Dannis skrev 2011-04-28 17:21:08 följande:

Mina tärnor kommer ha denna klänning (mina två småsystrar). De har fått vara med och välja. Nu är det bara att hoppas att den kommer passa båda Glad
    vart har du köpt den? Jättensygg :)
    Hjälper nämligen min mamma att leta klänning då hon har svårt att hitta. detta är en just i hennes stil :)
  • Syrinx

Jag tittar in litegrann bara och beundrar de fina klänningarna, men har inget att bidra med. Min tärna bestämmer själv vad hon vill ha och om hon ens vill köpa något nytt. Mitt enda önskemål är att hon tar en sjal över axlarna i kyrkan om den är baraxlad.

Svar på tråden Visa er tärnklänningar, snälla? :)