• Pinkgrape

Visa er tärnklänningar, snälla? :)

Det finns ju många trådar där brudklänningar visas upp, säkert en del där tärnklänningar visas upp också.
    Här kommer då ännu en! :D

Jag har ännu inte valt tärnklänningar, så jag söker massor med inspiration.

Visa bild på klänningen era tärnorna kommer bära dagen till ära.
    Länka gärna till klänningen om det är möjligt.
    Skriv vart ni köpt den och för hur mycket.

Nu hoppas jag på att få se många fina klänningar här! :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Svar på tråden Visa er tärnklänningar, snälla? :)
  • Pinkgrape
    Ankie och Jocke skrev 2011-06-06 19:25:41 följande:
    Vart har du köpt denna???
    Det är en kinaklänning, den är från www.dhgate.com, men det finns tydligen inte kvar där nu.
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • marimekko86

Den här klänningen från milanoo.com kommer jag att beställa till mina två systrar som kommer vara mina tärnor . Dock så kommer klänningen att vara grå för att matcha vårt färgtema som går i grått bland annat.
  • augustibrud11

Mamma är duktig på att sy, så hon har sytt denna klänningen (lång modell) till min tärna. Rosa tyg =)

www.sewingpatterns.com/sub_item.php&model=%&new_category=&view=gallery&brand=Burda&category=Dresses&pageGoto=0&pageFormat=3|186|186&pageCount=1000&search=&return=yes

• Dannis
    marimekko86 skrev 2011-06-06 22:18:03 följande:

Den här klänningen från milanoo.com kommer jag att beställa till mina två systrar som kommer vara mina tärnor . Dock så kommer klänningen att vara grå för att matcha vårt färgtema som går i grått bland annat.
    Den var superfin :)
  • 4everwe2

Här är mina tärnors klänning. Vi har svart, rosa och champange till färgtema
  • TheD
    4everwe2 skrev 2011-06-29 18:59:30 följande:

Här är mina tärnors klänning. Vi har svart, rosa och champange till färgtema
    Tjusig!
  • moom

Min tärnas klänning
    (ej hon på bilden)

Svar på tråden Visa er tärnklänningar, snälla? :)