• Pinkgrape

Visa er tärnklänningar, snälla? :)

Det finns ju många trådar där brudklänningar visas upp, säkert en del där tärnklänningar visas upp också.
    Här kommer då ännu en! :D

Jag har ännu inte valt tärnklänningar, så jag söker massor med inspiration.

Visa bild på klänningen era tärnorna kommer bära dagen till ära.
    Länka gärna till klänningen om det är möjligt.
    Skriv vart ni köpt den och för hur mycket.

Nu hoppas jag på att få se många fina klänningar här! :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Svar på tråden Visa er tärnklänningar, snälla? :)
  • Tinzi
    070831 skrev 2011-11-04 02:07:06 följande:
    funderade först med denna men sen så ändrade jag mig :D o hittade en betydligt finare
    Den ska mina tärnor ha fast svarta! Är supernöjd! Passade allihopa hur bra som helst! :)
  • 070831
    Tinzi skrev 2011-11-04 09:28:32 följande:
    Den ska mina tärnor ha fast svarta! Är supernöjd! Passade allihopa hur bra som helst! :)
    Låter ju bra att den passade :) när är det planerat ? jag frågade som sagt mina tre skånekompisar men dom ignonerade mina sms avisade mina samtal och så jag hade en sista utväg det var min syster men har liksom 3 systrar och en bror som kan hoppa in i brudföljet men det är bara en som bor nära mig resten bor i småland alldeles för lite.. mycket roligare när resterande får veta i inbjudan sen det blir som deras överaskning
  • Tinzi
    070831 skrev 2011-11-04 10:32:00 följande:
    Låter ju bra att den passade :) när är det planerat ? jag frågade som sagt mina tre skånekompisar men dom ignonerade mina sms avisade mina samtal och så jag hade en sista utväg det var min syster men har liksom 3 systrar och en bror som kan hoppa in i brudföljet men det är bara en som bor nära mig resten bor i småland alldeles för lite.. mycket roligare när resterande får veta i inbjudan sen det blir som deras överaskning
    oj låter inte som några "bra" vänner? Stackare :( Ta alla 3 systrarna då ;)
    Vi gifter oss 12 maj :)
  • 070831
    Tinzi skrev 2011-11-04 10:33:32 följande:
    oj låter inte som några "bra" vänner? Stackare :( Ta alla 3 systrarna då ;)
    Vi gifter oss 12 maj :)
    12e maj gifter vi oss men mina två andra systrar dom bor i småland och det är lite långt ena bor i lenhovda och den andre i älghult medans min tredje syster bor i eslöv i skåne å ja i ängelholm så det är närmare för henne .. näe det är ju inte det kan man säga..  så nu ska jag bara hitta några skor som passar den klänningen men min syster ska stå för dom själv sa hon :) det var ju snällt :D o näre jag frågade henne tacka hon inte nej..
  • Ulizo

Här är klänningen som mina tärnor ska ha, supernöjd. Det är den färgen vi har som färgtema också.

• MrsH

Mina tärnor skall ha denna klänning i gammelrosa:)

• sollan
    070831 skrev 2011-11-04 02:07:06 följande:
    funderade först med denna men sen så ändrade jag mig :D o hittade en betydligt finare
    Okaj :)

Denna klänningen var fin nog för oss  Flört Dessutom passade den hur bra som helst på mina 3 tärnor som har lite olika kroppsformer.  Ville att alla skulle ha samma sorts klänning och sen så vart priset helt rätt för vår budget.
    Blivande vårbrud
  • LindaochJohn
    MrsH skrev 2011-12-29 19:21:52 följande:
    Mina tärnor skall ha denna klänning i gammelrosa:)

Den var jättefin! Var hittade du den? Pris?
  • daniiel
    LindaochJohn skrev 2011-12-30 09:54:37 följande:
    Den var jättefin! Var hittade du den? Pris?
    Kolla asos.com, den ser ut att vara därifrån :)
Svar på tråden Visa er tärnklänningar, snälla? :)