• meah2000

BILD och PRIS på er brudbukett!

Det finns många trådar om brudbuketter.
    Här kommer ännu en....

Skulle vara väldigt roligt att veta vad ni har/kommer att ha för brudbukett och vad kostade den.

Jag har vill ha liknade buketten nedan fast med rosa kallor istället för vita, dessutom ska jag har lite brudslöja i.
    Jag visade fotot för min florist och det skulle kosta runt 1000-1200 kr för den buketten jag vill ha.

• Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!
  • Hoffsennanen Tottoplex

Varför ser vissa trådar så konstiga ut? de försvinner mer och mer till höger och sen syns inga svar längre...

• Chicita
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-10-15 17:38:51 följande:
    Varför ser vissa trådar så konstiga ut? de försvinner mer och mer till höger och sen syns inga svar längre...
    Det blir så i vissa trådar har jag märkt.
    Vet inte varför.
    Jag ser inget i den här tråden dock men det betyder inte att inte det ser så ut för dig Glad 
  • Tilda93
    Sjörå skrev 2012-10-15 21:30:26 följande:
    Det funderar jag också på att ha. Och så lite grönt typ någon murgröna eller liknande.
    Aa precis, och så ska jag ha ett rött band runt om själken (ska ha en lång bukett:D)
  • Vichy
    Elila skrev 2012-08-28 11:07:54 följande:

Jättehärlig! underbart med dom skira färgerna!
    Älskar den lila rosen! ;)
  • sirifredde
    Miceme skrev 2011-05-22 20:27:33 följande:

Denna har jag beställt med vita pärlor i, 500-600 plus minus hundra kronor sa hon i butiken.

vart köpte du den precis en sån bukett ja letar=)
  • L och J
    Camilla837 skrev 2012-10-19 11:39:32 följande:

Åhhhhh!! underbart! herreguud va fint! denna snor jag om de e ok? som inspiration!!!
Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!