• meah2000

BILD och PRIS på er brudbukett!

Det finns många trådar om brudbuketter.
    Här kommer ännu en....

Skulle vara väldigt roligt att veta vad ni har/kommer att ha för brudbukett och vad kostade den.

Jag har vill ha liknade buketten nedan fast med rosa kallor istället för vita, dessutom ska jag har lite brudslöja i.
    Jag visade fotot för min florist och det skulle kosta runt 1000-1200 kr för den buketten jag vill ha.

• Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!
  • Camilla837
    L och J skrev 2012-10-19 11:50:18 följande:
    Åhhhhh!! underbart! herreguud va fint! denna snor jag om de e ok? som inspiration!!!
    Tack:) Gör du det:)
  • BlomAnna

Här är buketten jag hade när jag gifte mig den 29/9. Är sjukt nöjd. Jag som inte ens tänkte ha någon bukett  
    Vi betalade 1800:- för brudbukett, tärnbukett och två coursage.

• Carrolainen

Jag gick in i butiken, sa vilken form och vilka färger jag ville ha

på buketten, sedan var det upp till floristerna.
    När jag på den stora dagen fick se buketten blev jag otroligt nöjd!
    1500 :- kostade den
  • L och J

fantastiskt fin!
    Men du, din klänning?? Den ser jättefin ut, har du lagt upp den i nån klänningtråd? 

• Tilda93
    BlomAnna skrev 2012-10-20 22:23:31 följande:
    Här är buketten jag hade när jag gifte mig den 29/9. Är sjukt nöjd. Jag som inte ens tänkte ha någon bukett  
    Vi betalade 1800:- för brudbukett, tärnbukett och två coursage.

Åh gud så fiiin!!!! Den ser så höstig ut tycker jag och så mysig! hade jag haft en hel vit klänning hade jag velat ha en lika dan :)
  • smulanjuli

Här är min bukett. Den gick på nästan tusen.
  • Carrolainen
    L och J skrev 2012-10-22 15:28:24 följande:
    fantastiskt fin!
    Men du, din klänning?? Den ser jättefin ut, har du lagt upp den i nån klänningtråd? 
    Du hittade den! :)
  • BlomAnna
    Tilda93 skrev 2012-10-22 16:59:46 följande:
    Åh gud så fiiin!!!! Den ser så höstig ut tycker jag och så mysig! hade jag haft en hel vit klänning hade jag velat ha en lika dan :)
    Tack! Jag var helt  otroligt nöjd med den. Jag gav floristen rätt fina händer tror det blir bäst då. De är ju ändå experterna
  • Tilda93
    BlomAnna skrev 2012-10-26 11:59:37 följande:
    Tack! Jag var helt  otroligt nöjd med den. Jag gav floristen rätt fina händer tror det blir bäst då. De är ju ändå experterna
    Åh så skönt att det ändå kändes rätt :D
  • Pyttsan

Här är min bukett från slutet av september. Min fästman beställde den och jag är jättenöjd! Ekologisk och lokalt producerad! 
    Ranukel, rosor, dahlia, äppel, nypon och daggkåpa. Vet inte vad bären och det gröna heter. Pris: 700SEK, inklusive corsage.

Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!