• RocioHenke

6 augusti 2011

För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!

Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes! 

• Svar på tråden 6 augusti 2011
  • Gwennie
    bruden skrev 2011-07-30 13:28:25 följande:
    EN ynka vecka kvar nu tjejer Laddade? Nervösa? Spända? Jag är väl ungefär en reko blandning av alltihop tror jag
    En vecka - känns härligt att det snart är dags! :)
    Jag känner mig rätt lugn och sansad. Vi har bra koll på förberedelserna och det är inte så hemskt mycket kvar att fixa. Min kropp verkar dock ha fått fullständig fnatt! Har redan räknat ut att jag kommer att ha mens på lördag, för ett par dagar sedan började en massa finnar bryta ut i pannan, det gör förkylningsont i halsen och igår fick jag urinvägsinfektion! Det är ju helt galet! Snacka om psykosomatisk stressreaktion...! Heltokigt... Men mentalt är jag lugn som en filbunke :P
  • cc2011
    Gwennie skrev 2011-07-30 13:33:44 följande:
    Jag känner mig rätt lugn och sansad. Vi har bra koll på förberedelserna och det är inte så hemskt mycket kvar att fixa. Min kropp verkar dock ha fått fullständig fnatt! Har redan räknat ut att jag kommer att ha mens på lördag, för ett par dagar sedan började en massa finnar bryta ut i pannan, det gör förkylningsont i halsen och igår fick jag urinvägsinfektion! Det är ju helt galet! Snacka om psykosomatisk stressreaktion...! Heltokigt... Men mentalt är jag lugn som en filbunke :P

Drick massor med tranbärsjuice för urinvägsinfektionen!

Jag är faktiskt också jättelugn, jag tror inte att jag fattat det än fast jag varit nervös förut... knepigt!

Bröllopsdagen är 6/8-2011
  • RocioHenke
    Gwennie skrev 2011-07-30 13:33:44 följande:
    Har också fått någon form av stressreaktion. Lite finnar här och där! Jag själv tycker att jag är ganska lugn men kroppen säger något annat. :)
  • TheD

En vecka kvar :) Jag älskar min kropp!!! Egentligen ska jag ha min mens vid bröllopet men den kom så snällt igår Flört

• Gottblåbär

Ååå blir nästan lite nervös för er skull tjejer, ni ska ju gifta er om en vecka.... men just de.. Jag ska ju gifta mig samma datum. Jag nervös? inte de minsta.. har nog inte förstått de än:P haha.. kommer nog inte göra de fören vi ska gå in i kyrkan heller!!!! Fast för första gången pirrar de i magen lite när jag skriver här.. men de är för er skull.. ni gifter er ju snart;)

Min hy värkar därimot förstå de för den börjar få stressutslag, dvs knottror som jag får när jag stressar ibland.. 

• madelajnen

Igår var vi på silverbröllopsfest, och det var himla skönt att kunna få koppla av en kväll. Det behövdes nog.
    Att bara få vara gäst och kolla på allt runt omkring, fick lite idéer på vad man kan ha glömt.
    Så om 25 år är det där vi ;) 

• HoPPsanSa sÅ gLad

Hörninini... nu börjar det närma sig. Hjärta

• Humlan
    cc2011 skrev 2011-07-30 12:16:40 följande:
    Humlan: Förresten det är en Dj som mixar gratis =)
    Bröllopsdagen är 6/8-2011
    Tack för tipset =)

Det är fortfarande helt galet här med saker vi har att göra och på lördag är det dags. Jag som skulle ha allt klart FÖRRA veckan så jag inte skulle stressa denna veckan.. suck. hopplöst. Men vi har haft problem att hitta hjälp så vi har slitigt själva. Ja förutom min otroligt söta systerdotter som hjälp oss sy det sista stolsöverdragen.
    Och snacka om NERVÖS jag börjar bli då haha..jösses..

Vill ju vara så fiiiiin jag bara kan denna dag UTAN prickar i nyllet, men verkar som jag kan glömma det.Gubben fick munsår på underläppen igår, en stor blaffa..suck
  • bruden
    Humlan skrev 2011-08-01 07:58:09 följande:
    Tack för tipset =)

Det är fortfarande helt galet här med saker vi har att göra och på lördag är det dags. Jag som skulle ha allt klart FÖRRA veckan så jag inte skulle stressa denna veckan.. suck. hopplöst. Men vi har haft problem att hitta hjälp så vi har slitigt själva. Ja förutom min otroligt söta systerdotter som hjälp oss sy det sista stolsöverdragen.
    Och snacka om NERVÖS jag börjar bli då haha..jösses..

Vill ju vara så fiiiiin jag bara kan denna dag UTAN prickar i nyllet, men verkar som jag kan glömma det.Gubben fick munsår på underläppen igår, en stor blaffa..suck
    Munsårsplåster! Tryck dit ett sånt så är det väck på ett par dagar
    Prickarna, vad är det för nåt? Finnar? Själv kör jag fotvård på mig själv varenda kväll för att mina fötter ska orka med. Tränar styrka varje dag med så mitt onda knä ska orka med  
Svar på tråden 6 augusti 2011