6 augusti 2011
För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!
Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes!
För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!
Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes!
EN ynka vecka kvar nu tjejer Laddade? Nervösa? Spända? Jag är väl ungefär en reko blandning av alltihop tror jag
Drick massor med tranbärsjuice för urinvägsinfektionen!
Jag är faktiskt också jättelugn, jag tror inte att jag fattat det än fast jag varit nervös förut... knepigt!
En vecka kvar :) Jag älskar min kropp!!! Egentligen ska jag ha min mens vid bröllopet men den kom så snällt igår
Ååå blir nästan lite nervös för er skull tjejer, ni ska ju gifta er om en vecka.... men just de.. Jag ska ju gifta mig samma datum. Jag nervös? inte de minsta.. har nog inte förstått de än:P haha.. kommer nog inte göra de fören vi ska gå in i kyrkan heller!!!! Fast för första gången pirrar de i magen lite när jag skriver här.. men de är för er skull.. ni gifter er ju snart;)
Min hy värkar därimot förstå de för den börjar få stressutslag, dvs knottror som jag får när jag stressar ibland..
Igår var vi på silverbröllopsfest, och det var himla skönt att kunna få koppla av en kväll. Det behövdes nog.
Att bara få vara gäst och kolla på allt runt omkring, fick lite idéer på vad man kan ha glömt.
Så om 25 år är det där vi ;)
Hörninini... nu börjar det närma sig.