6 augusti 2011
För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!
Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes!
För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!
Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes!
Måste bara skriva av mig! Ännu en stor grej har hänt som inte får hända... Min svärfar ringde tidigare idag och berättade att den pensionerade gludsmeden som skulle tillverka min ring har blivit bestulen på allt i sin lilla verkstad. Två veckor innan bröllopet står jag alltså utan vigselring! Ska man skratta eller gråta? Vart ska man börja leta liksom? Ahhhhh!
Åhh enligt klart ska de var 21 grader och sol den dagen vi ska gifta oss. Haha jag får hoppas att de stämemr för oss då;)
Äsch då, för oss lovar klart.se regn :S Vi som ska vara mer eller mindre utomhus... Synd att jag påmindes om klart.se's långtidsprognoser, trodde det var för tidigt för prognoser än. Men nu sitter man väl som besatt vid den sidan då fram till den stora dagen ;)
Växlande molninghet och regnskurar där vi är. Onsdagen före ska det blir strålande sol. Är det någon som vet hur man gör för att byta plats på vädret??
Får kanske ändå svara på min egen fråg om möhippa...
Visst blev jag hippad i lördags. Ända fram till fredag tidig kväll var jag fortfarande ganska säker på att det skulle ske. Sen "förlorade jag hoppet" och började inse att jag skulle vara tvungen att hjälpa min blivande med en catering. Servera är ju inte min starka sida...
Så även om jag blev tokigt överraskad över att det blev en hippa just då, så var jag nästan mer lättad över att slippa servera... Hade nästan mardrömmar om att spilla både mat och vin på folk...
Men istället blev det bubbel i mängder. Har aldrig nånsin druckit så mycket bubbel som i lördags. Och oj, vad trevligt det var!
Idag är det för övrigt endast 12 dagar kvar tjejer. Om två veckor har vi varit gifta i två dagar...