• RocioHenke

6 augusti 2011

För oss som gifter oss den 6 augusti 2011!

Lite tips och idéer för dukning, dekoration av festlokal/kyrka, tårta, blommor! Ge era bästa tips! Inspiration sökes! 

• Svar på tråden 6 augusti 2011
  • Jossis81

Massa grattis till alla nygifta! Kramar från herr å fru Karlsson
  • Humlan

Kom på att jag kan ju visa bilder på buktterna jag gjorde åt mig och tärnorna, men bilderna här gör dom inte rättvisa då jag tog med mobilkamera

• perskan

Kanske inte dom bästa bilderna men ändå några fler bröllopsbilder från 6 Augusti 2011.
    Vilken dag. Wow!

Grattis till oss alla!

• Planer

Nu är jag fru Davidsson!!! är såå lycklig!
    väntar fortfarande på bilderna från fotografen! lägger in när dom kommer!

• TheD

Äntligen kan jag lägga upp bilder!!!!!!!!!

Fast det gick med bara en tbild...va faaaan!
  • augusti2012

grattis alla fruar! vilka underbara bilder ni lägger in. Jag gifter mig nästan ett år efter er precis nämligen 4/8 2012. 
    Jag är lite nyfiken på vart ert bästa tips är.  Och om det är någon som hade en budget runt 40 000 kr som vill dela med sig lite. så får ni gärna skriva till mig i gästboken. 

• Gwennie

Så roligt att få se bilder av er alla :D
    Får ju betala tillbaks och delge några bilder från vårt bröllop också. Har inte fått tillbaks de officiella bröllopsfotona, men här är några råkopior :)

• Ciccci

Det har gått över 2 månader sen man blev Fru, men tänkte lägga in vår websida där det finns nååågra bilder från bröllopet. Eller rättare sagt 259st!

garmider.eu/benjacecilia/index.html

Där kan ni kika, och kommentera gärna bilderna här på bröllopstorget! I det här forumet kanske passar bra! :)

• pärlan01
    Ciccci skrev 2011-10-14 09:48:52 följande:
    Det har gått över 2 månader sen man blev Fru, men tänkte lägga in vår websida där det finns nååågra bilder från bröllopet. Eller rättare sagt 259st!

garmider.eu/benjacecilia/index.html

Där kan ni kika, och kommentera gärna bilderna här på bröllopstorget! I det här forumet kanske passar bra! :)
    åååå vilka vackra bilder. Vad fina ni va
    Klänningen va riktigt vacker
  • Ciccci
    pärlan01 skrev 2011-10-14 10:05:53 följande:
    åååå vilka vackra bilder. Vad fina ni va
    Klänningen va riktigt vacker
    Man får tacka!
    Ja, jag älskade verkligen min klänning!!
  • Ciccci

Kan väl slänga in lite smakprov av bilder som finns på hemsidan!

Svar på tråden 6 augusti 2011