• GabbiW

Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :) 

• Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
  • teddy

jagheterellen, jättehärlig bild! O jag som oftast annars går på svartvita foton tycker nog att den i färg e finast för färgerna e så klara o skarpa fast ändå mjuka på nåt sätt! :)

• jagheterellen
    teddy skrev 2012-10-06 23:23:56 följande:
    jagheterellen, jättehärlig bild! O jag som oftast annars går på svartvita foton tycker nog att den i färg e finast för färgerna e så klara o skarpa fast ändå mjuka på nåt sätt! :)
    Tack :) Jag kan verkligen inte bestämma mig!
  • tinaalpfält

Äntligen får jag vara med och visa upp bilder! Vi har fått några smakprov från vår duktiga fotograf som är superfina och framförallt denna är jag helt kär i! Bilder från släkt och vänner håller vi på att jaga så eventuellt kan det komma fler inom de närmsta veckorna.

• Anny

Vi har ännu inte fått våra bilder från fotografen. Men här är några favvobilder än så länge.

Mannen glömde sitt kostymbälte så han fick ta det han hade i jeansen...men det passade ju ändå in

• gbg2012

Hittade detta kortet en vän tog den när vi gömde oss innan vigsel. Blåser och vi är väldigt nervösa, tycker den är härlig. =)
  • CoG

Härligt med en bild som fångar en speciell känsla sådär :)

gbg2012 skrev 2012-10-23 11:44:01 följande:

Hittade detta kortet en vän tog den när vi gömde oss innan vigsel. Blåser och vi är väldigt nervösa, tycker den är härlig. =)
  • AbbiesMamma
    MrsH skrev 2012-10-02 09:21:39 följande:
    Här är min favoritbild och den är så min man!! Han kasta upp mig utan att jag var beredd :)

Love this!! Sån härlig bild :D !
  • Mmmaria

Haha, gud så roligt och gulligt att han ber om ursäkt innan : ) Tur att han inte föll !

daniiel skrev 2012-10-06 15:30:11 följande:
    Jag har hittat fler favoriter bland våra bröllopsbilder. Alla bilder är väl visserligen favoriter, på sitt sätt, men dom här är lite speciella :)

I kyrkan, maken håller på att stupa över altarringen. Jag kommer ihåg att han viskade något i stil med "Nu faller jag, förlåt!", men det gjorde han ju inte. Han berättade efteråt att han hade satt sig konstigt, så byxorna stramade och han höll på att tappa balansen och han visste inte vart han skulle ha händerna osv :P

• Mmmaria

Jag har många favoriter på mig och maken från själva fotograferingen, men sedan finns det mer spontana bilder som känns i hjärtat : )

Vigseln....

Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!