Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :)
Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :)
jagheterellen, jättehärlig bild! O jag som oftast annars går på svartvita foton tycker nog att den i färg e finast för färgerna e så klara o skarpa fast ändå mjuka på nåt sätt! :)
Äntligen får jag vara med och visa upp bilder! Vi har fått några smakprov från vår duktiga fotograf som är superfina och framförallt denna är jag helt kär i! Bilder från släkt och vänner håller vi på att jaga så eventuellt kan det komma fler inom de närmsta veckorna.
Vi har ännu inte fått våra bilder från fotografen. Men här är några favvobilder än så länge.
Härligt med en bild som fångar en speciell känsla sådär :)
Haha, gud så roligt och gulligt att han ber om ursäkt innan : ) Tur att han inte föll !
Jag har många favoriter på mig och maken från själva fotograferingen, men sedan finns det mer spontana bilder som känns i hjärtat : )
Vigseln....
Mina älsklingar...