• GabbiW

Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :) 

• Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
  • Fremm

Nu har vi fått ta del av våra fotografers bilder, tyvärr kan jag bara ladda upp en bild i taget :-/ men denna gillar jag mkt för att vi skrattar så gott!! ♥

• diaboli
    Yarrow skrev 2011-07-11 17:05:17 följande:
    Åh vad svårt, massa underbara bilder men det här kortet som min vän knäppte när vi anlände slår nog alla med hästlängder.
    Vad som inte syns är att vi precis höll på att cykla in i en gammal tant som stod och lurade bakom busken och jag knäcker mig av skratt. Tjuter och kan inte cykla av att det blir så vingligt så mannen fick styra in oss till vigseln.

Ett toppenbröllop och en toppenbild som faktiskt jag har fotat på mina vänners bröllop =) Och nu i sommar är det hennes tur att ta en fin bild på min och min blivande för då ska vi gifta oss
  • Hoffsennanen Tottoplex

Denna tråd är fantastisk!

• Jullet

Vi gifte oss i Åre 12/1. Fotot är taget av min systerdotter precis när vi sågs innan vigseln. Det enda traditionella vid vår vigsel var att vi inte sågs innan. Annars var det mest spontant och alldeles alldeles underbart.
  • Emsofia
    operfekt skrev 2012-11-19 13:01:21 följande:
    Här är några av våra favoriter från vår alldeles underbara dag. Fotograf var Sanna Ek,
    hon fångade så många underbara bilder, så var väldigt svårt att välja ut favoriter, haha!

Jättefina bilder!!

Och jättefin klänning, vad är det för märke och modell?

• Kakan 81

Underbara bilder på alla! Längtar till jag själv kan lägga ut en bild i maj!

• Memsan

Dessa 2 är så härliga, vi fick ögonblick fångat fast ifrån 2 olika kameror.

Jag har jobbat bakom baren i snart 10 år, så naturligtvis så utmanade bartendern mig på att hoppa in och blanda lite, jag var inte sen på att ställa mig där.

• Doofie
    Jullet skrev 2013-01-22 14:29:07 följande:

Vi gifte oss i Åre 12/1. Fotot är taget av min systerdotter precis när vi sågs innan vigseln. Det enda traditionella vid vår vigsel var att vi inte sågs innan. Annars var det mest spontant och alldeles alldeles underbart.
    Mycket vackert! :)
  • kärlekensbrudpar

Sett alla bilder! vad fina alla är!!!!Solig

• Chicita

Fy sjutton vad jag är trött på smygreklam (eller ibland är det inte så mycket smyg) från fotografer, DJ's och andra aktiva i bröllopsbranchen.

Du är säkert jätteduktig Johanna75.
    Men i den här tråden är det meningen att den som gift sig ska få visa upp sina favoritbilder från sin dag.
    Inte fotografer som ska visa favoritbilder dom har tagit på brudpar.

Vill du göra reklam - köp en reklamplats som alla andra 

Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!