• GabbiW

Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :) 

• Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
  • GustavB

Fantastiskt vackert och romantiskt, grattis till både dig Fjärilen och din man :)

• Fjärilen
    GustavB skrev 2012-10-30 12:21:32 följande:
    Fantastiskt vackert och romantiskt, grattis till både dig Fjärilen och din man :)
    Tack :)
  • Pyttsan

Det här är 2 av mina favoriter. Vi hade så himla kul och platsen är alldeles bredvid vårt hem. 

Och så älskar jag den här. Vår dotter som sovit hos mormor och som vi träffade först vid kyrkan. Hon sade inget, bara kramade och kramade och kramade mig så hårt. Hjärta

• Tokig

Tänk att man äntligen får göra ett avtryck i denna tråden. Idag fick vi våra bilder från vår fantastiska fotograf. Finns hur många helt underbara bilder som helst... men just nu, efte en genomtittning så sticker dessa ut lite extra,

(Alla bilder: Moro Mou photographer, www.moromou.se/ eller Moro mou photographer på facebook.)

• Makeupmyday
    Pyttsan skrev 2012-10-30 21:44:45 följande:
    Det här är 2 av mina favoriter. Vi hade så himla kul och platsen är alldeles bredvid vårt hem.

Och så älskar jag den här. Vår dotter som sovit hos mormor och som vi träffade först vid kyrkan. Hon sade inget, bara kramade och kramade och kramade mig så hårt. Hjärta

Nämen! Är inte det där på Åland?? Vid Dalkarby träsk? :)
Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!