Fotograf eller inte fotograf?
M2b är säker på att han tycker att en fotograf är onödigt, jag känner mig kluven (vet dock att vill jag ha en så "får" jag en).. Jag kan inte bestämma mig och nu är det dags att boka om vi ska ha någon..
Hoppas ni kan hjälpa mig att fatta ett beslut, för att kunna fatta har jag gjort några listor.. ;)
Fördelar med fotograf:
Vi får "garanterat" fina bilder
Ingen i familjen behöver gå runt med kamera hela tiden så alla gäster får vara gäster
Vi får en mysig stund tillsammans under fotograferingen (tror jag?)
Nackdelar med fotograf:
Kostar pengar
Kanske blir jag besviken på bilderna
Kanske regnar det och vi måste fota inne och jag vill INTE ha bilder från studio!
Kanske kommer vi känna oss stressade och stela inför fotografen?
Jag har funderat på vad vi skulle göra med bilderna sen när vi har dom, vi kommer att kanske sätta upp en bild på väggen annars kommer dom bara vara i ett album och hur kul är det med ett album fullt av bilder när vi poserar? även om det är på vår bröllopsdag? :S
Kanske är det onödiga pengar? Vi är studenter båda två så budgeten är stram och frågan är om det är "värt det" att lägga pengar på fotografen?
Ge mig lite inputs tack! :)
Och visa gärna bröllopsbilder från höstbröllop! Antagligen kommer det vara blött så att trampa ut på en åker är uteslutet liksom... :S