teah skrev 2011-07-29 15:29:13 följande:
Idag var jag på festprissen för att prova klänningar. Mest för att kolla modeller. Ewa, som jobbar där, tittade på mig en stund och frågade lite om vad jag funderat på. Enkelt, sa jag. Ok, så tog hon fram en klänning som hon nyss fått hem. Passade jättebra och jag blev nog lite förälskad i den :) Den kostade typ 2900-nåt....så om man räknar med att lägga upp den lite går den väl på lite över 3000....inte alls farligt tycker jag! Ska ta med min blivande på måndag för se vad han säger. Det är en NIXA, lite drapering i midjan, v-ringad. Hittar den inte på hemsidan.
Tänk så man kan ändra sig...jag som i princip vad säker på att köpa en begagnad....
vad kul, jag har också varit där och provat, gillade en klänning men måste testa lite fler innan jag bestämmer mig. Provade också en Nixa men vet inte vad den hette (dom vill ju helst inte säga det), men den var i Ivory, och jag hoppsas att den finns kvar eller åtminstonde går att beställa, om jag nu kommer att ångra mig.
Nu är jag i Övik under helgen. Gick över till grannarna för att prata lite (dom blir bjudna på bröllopet), dessa grannar har jag växt upp med, hon var min lärare på högstadiet och han övningskörde jag med. Men iaf så frågade jag dem om dom kände någon med nån fräck bil. Hans svar blev "oroa dig inte, det fixar jag", så det känns ju skönt att veta att man har någon som kan hjälpa en med det