teah skrev 2011-08-08 09:10:29 följande:
Jag har köpt klänningen :D Kändes lite tidigt med då sambon kom med och kollade övertalade han mig att köpa den....annars skulle jag ångra mig, för inget skulle kännas lika bra som den. Han känner mig såå väl ;)
Imorrn ska vi till vecke för att kolla lokal och höra oss för med menyer och få en offert. de ville/kunde inte ge en på telefon. För tillfället verkar det stå mellan dem och varvsberget. Hade det varit färre inbjudna hade strutsfarmen varit självskrivet. Var där på ett firande med sambons jobb och det var helt fantastiskt! Sååå bra mat, supermysigt och jättecharmig personal. Men...som sagt lite litet....
Vad härligt
jag ska prova klänning den 30/8 och nästa gång jag åker till föräldrarna ska jag besöka JS. Kommer nog avvakta till hösten då det är rea, innan jag köper klänning. Trots att jag så gärna vill ha sommar läääänge kommer det att bli en rolig höst att se fram emot.
Berätta sen vad dom sa på Veckefjärden. Vi funderade också först på den, men vi har nog inte dom pengarna. Försökte ringa idag ang den lokal vi funderar på, men det blev bara telefonsvarare så jag får ringa imorgonbitti istället...