Hoffsennanen Tottoplex skrev 2011-07-23 13:07:16 följande:
Jag TROR det är schools! haha..men de kanske heter compeed? De ligger i en blå lite oval ask i hårdplast
Och till er andra, kan vi inte bara sluta att förolämpa så? Visst ni har era sjukdomar och det är jätte tråkigt! Men jag tror inte jag får men för livet om jag EN dag använder Voltaren. Låt nu tråden istället fortsätta att disskutera tips istället för alla negativa reaktioner. TS ville ju faktiskt bara ge ett tips som funkar för henne.
Och dessutom, detta med att leta skor som är bekväma, alltså då så sköna att man går på moln, är inte så lätt att hitta. Speciellt inte skor till ett bröllop. Och då får man ha lite andra trix för att orka gå i dem hela dagen. Och hur ofta är man inte slut i fötterna efter att ha gått i klackar hela dagen?
Förolämpa? Vem förolämpar?
Visst får man ge tips, men det här är ett kontroversiellt tips och då får man räkna med att kanske få lite negativ respons.
Och med negativ menar jag inte elak, bara att
inte alla håller med en om att det är världens bästa tips...
Min fråga kvarstår i alla fall...
Skorna syns för det mesta inte pga den långa klänningen. Varför då behandla sina fötter så illa bara för att själv veta att man har snygga skor på sig?
Man har bara två fötter. Var rädd om dom. Och det gäller inte bara på bröllopsdagen faktiskt