Hoffsennanen Tottoplex skrev 2011-07-24 12:20:40 följande:
Jag ber om ursäkt om jag lät min frustration endast gå ut över dig, de va menat till de som hade så mycket att anmärka på detta.
Men efter att ha hängt här ett tag på BT så har jag märkt att det finns många som bara vill tänka negativt om så mycket. Och det är så tråkigt när endel bara vill vara snälla och ge tips. Men återigen så får jag påminna mig själv att det är lönlöst att tro att alla vill gott. Det är alltför mycket förmaningar osv hela tiden vad man än säger. Och nej, det betyder inte att jag är emot diskussioner, bara trött på alla förmaningar och "vi har varit med länge vi vet".
Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt Chicita om jag var hemsk mot dig!
Det är lugnt Hofsennanen Tottoplex (coolt nick förresten, vad kommer det ifrån?).
Ibland är inte förmaningar bara av ondo. Dom kan vara av omtanke också även om det kanske känns bakåtsträvande.
Om man har negativa erfarenheter av något så kan det ju vara bra om andra får veta det, så att dom inte gör om samma misstag...
Jag hade varit jätteglad om nån talade om för mig att Anizette hugger som en kobra. Eller att Loving kan sparka framåt som en ko... Alltså när jag jobbade på ridskolan...
Det hade gjort att jag sluppit 15 stygn i ena axeln och ett knä som svullnade upp till fotbollsstorlek...
Och då var jag ändå
väldigt hästvan. Och kunde läsa av dom bra. Men jag reagerade för sent eftersom dom var luriga...
Då hade jag ju varit medveten om det, även om jag sen ändå valt att gå in till dom och kanske blivit sparkad / biten ändå.
Samma med voltarensalvan nu som kan orsaka exem och sår. Om jag vet om det så kanske det är läge att köpa en tub
nu och prova salvan på en liten fläck på foten och kanske armvecket där man är som känsligast i huden. Så man inte riskerar en allergisk reaktion på bröllopsdagen...
Eller att man kanske
ändå tar med dom där bekväma lågklackade skorna till dansen så man kan byta om fötterna gör
för ont trots allt...