• Å och D

Ska ni filma era bröllop?

Vi har ju "bara" fotograf och jag funderar på om vi kommer att ångra det (jag vill bara ha filmat på vigseln i såfall...)

• Svar på tråden Ska ni filma era bröllop?
  • Fru Kopparskiöld

Hej!
    Vi kommer ha 2 st filmare på vår vigsel som vår vän ordnat till oss (har egen firma)
    Vi är glada att vi ska ha det så kan man minnas det även via film. Vi tror vi kommer uppskatta det oerhört sedan.
    När ska ni gifta er? Finns det fortfarande tid att ordna?

• Å och D
    Fam Lundqvist skrev 2011-07-28 15:49:08 följande:
    Hej!
    Vi kommer ha 2 st filmare på vår vigsel som vår vän ordnat till oss (har egen firma)
    Vi är glada att vi ska ha det så kan man minnas det även via film. Vi tror vi kommer uppskatta det oerhört sedan.
    När ska ni gifta er? Finns det fortfarande tid att ordna?
    Jadå, 16 dagar kvar :) Får väl tänka på´t och höra med blivande maken vad han tycker
  • Flodis Hjärtat

Försöker själv att hitta någon som kan filma till vårt bröllop nu i slutet på augusti.
    Tips mottages gärna!

• Aniara4

Nej, det struntar vi i. Man måste inte dokumentera allting in absurdum. Och jag är ändå både fotointresserad och gillar att ha bilder och minnen från det jag varit med om i mitt liv, men den här dagen tror jag vi kommer att minnas ändå, och foton kommer det ju att finnas så det räcker och blir över. Jag vill inte behöva noja över hur det ska se ut på film, hur min röst låter när jag säger löftena osv, vilket jag nog skulle göra om jag visste att jag blev filmas samtidigt.

• marimekko86

Min pappa kommer garanterat att filma oss när vi kommer in i kyrkan och filma under vigseln. Sedan har vi ju en fotograf som fotar oss innan vigseln och min syrra som går fotoskola ska fota under vigseln och kvällen. Tror vi kommer få det mesta dokumenterat utan "proffsfilmare". Sedan tror jag folk kommer fota en hel del själva, och då kan man ju be om deras bilder sedan

• Mariamilena80

Vi har en vän som ska filma oss i kyrkan, amatör=)

• Future Mrs S

Det blir amatör filmkamera på vår vigsel.. vill absolut se det efteråt och planerar att se filmen varje bröllopsdag vi två.. :D Dock påpekar min mamma att hennes bror absolut inte ska få filma, han filmade mamma&pappas bröllop men trodde att kameran var på när den var av och av när den var på, alltså är det ganska mycket golv filmat ;D 

• Zia 20090618

Vi kom på för någon dag sedan att vi ska be en filmkunnig vän att filma, förberedelser, vigsel och lite när vi kommer till festen.. 

• TheD

Det kommer vi inte ha. Jag tror jag kommer störa mig på saker och personer osv... så det är lugnast om det inte filmas. Sen från andra hållet så skulle jag ha en j*vla massa krav om hur det ska filmas och vad, från vilken vinkel osv..... Flört

Svar på tråden Ska ni filma era bröllop?