• Millan1984

Visa mig era inbjudningskort!

Funderar som många andra på att göra egna inbjudningskort. Så visa mig gärna med en bild på det ni gjort. Och berätta gärna hur ni gjorde för att hålla ner kostnaden.

• Svar på tråden Visa mig era inbjudningskort!
  • Nephele
    Madreh73 skrev 2011-08-15 20:57:20 följande:
    För stora bilder tydlingen, men här kommer våra inbjudningskort. Förvånad

Och som sagt, ska vi ha enfärgat band eller prickigt??
    Jättefina! Var har du hittat det mönstrade pappret nånstans?
  • Madreh73
    Eireann:  Tack! Det mönstrade pappret har jag köpt hos en tjej som har butik hemma i sitt hem i Tanum (där jag bor).

Pappret heter KAISERCRAFT sweets P361 Crème Caramel
    Det är jätteläckert, ska även använda mig av samma till bordsplaceringskort, men istälet för för cerise blomma och grönt band blir det en grön fjäril på ena sidan.
  • annapanna88

AnnaAK (eller någon annan som vet). Kuverten du har gjort, de med fyra flikar man viker ner, heter de något särskilt? Jag vet att jag har sett att man kan köpa sånna nånstans men minns inte var... Tänkte köpa färdiga kuvert och sen klistra in ett fint papper med texten på, lagom pyssligt för mig :) Någon som vet var man kan köpa dem billigt?

• KakanMackan

Jag har sett dem i en butik i Trollhättan. Du bor möjligtvis inte i närheten ; ) De kostade 12;- styck och det är som du säger, lagom pyssligt : )

• annapanna88

Nej tyvärr... men vad heter butiken? Den finns inte på internet så man kan beställa? Det är så svårt att hitta när man inte kan söka på vad kuverten heter. Eller för den delen inte brukar pyssla särskilt mycket och därför inte vet om några bra sidor...

• Madreh73
    annapanna88 skrev 2011-08-28 18:30:00 följande:

AnnaAK (eller någon annan som vet). Kuverten du har gjort, de med fyra flikar man viker ner, heter de något särskilt? Jag vet att jag har sett att man kan köpa sånna nånstans men minns inte var... Tänkte köpa färdiga kuvert och sen klistra in ett fint papper med texten på, lagom pyssligt för mig :) Någon som vet var man kan köpa dem billigt?

Heter dom inte konvolut??
    Såg oxå såna för några dagar sen när jag kikade runt, ska se om jag hittar igen. Googla annars....
  • AnnaAK

Vet inte vad de heter. kan heta konvolut. sökte på det namnet på google och hittade detta: shop.textalk.se/se/artgrp.php&grp=487649
    Den butik jag köpte mitt papper ifrån hade sånna kuvert som de sålde. de har en webbbutik, men det säljs inte där. Tror de hade två varianter, en tjockare och en tunnare. den tunnare kändes lite för tunn för att ha som kuvert, men då va den billigare oxå. men man kan säkert använda genomskinliga kuver till dem då.
    hemsidan för butiken jag köpte mina (fast i själva butiken i uppsala) paperworkbutiken.se/ du kan säkert ringa och fråga.
    Men jag tror de jag tittate på  i butiken inte är så dyra som 12 kronor.

• Styrka

Jag tänker nog mer på helheten och stilen snarare än enskilda kroppsdelar. Jag är kurvig och det vill jag framhäva, men jag vill ju inte skylta med brösten som Jenna Jameson direkt heller. Så djupa urringningar går bort, både V och U. Jag har snygga axlar vilket jag framhäver med en halterneck med rak skärning från armhåla till armhåla så det är inte mycket urringning som visas alls. Däremot sitter det ju tajt, så det är väl avslöjande i viss mån, och vitt är ju förstorande rent allmänt.
    Väljer du axelbandslöst så håll koll på hur brösten uppför sig i BH:n i regionen närmast armhålorna. Där kan de liksom dela sig så att man får veck som ser ut som ytterligare ett par bröst. :-S 

• Styrka

what! jag hamnade i en helt annan tråd, hur gick det här till? Sorry tjejer!

Svar på tråden Visa mig era inbjudningskort!