• Just Me

Mörklila som temafärg - fler än vi?

Är det några fler som ska ha mörklila som temafärg?
    Vi tänker oss något sådant här typ:

• Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?
  • lepaus

Någon som känner för att posta lite bilder på era (mörk)lila inbjudningskort och festhäften? Glad

• Cakemaker

Har äntligen fått reda på bilder jag tagit under tiden vi fixat. Långt ifrån allt men ett litet urval :)

Inbjudningskort.

Placeringskort

Band som ska användas till diverse :)

Våra ljuslyktor till borden.

Fjärliar som jag ska ha i håret.

• Nikkita
    Cakemaker skrev 2011-10-13 12:26:21 följande:
    Har äntligen fått reda på bilder jag tagit under tiden vi fixat. Långt ifrån allt men ett litet urval :)

Är dessa fjärilar i plast? Hur fäster du dem? Har beställt några liknande som jag ev oxå tänkte ha i håret, men vet inte hurt de ska fästas i så fall!
  • Sandraaa
    Cakemaker skrev 2011-10-13 12:26:21 följande:

Inbjudningskort.

Placeringskort

Band som ska användas till diverse :)

Våra ljuslyktor till borden.

Fina ljuslyktor. Vart har du hittat dom? :)
  • Cakemaker
    Rebekka 2012 skrev 2011-10-15 15:39:03 följande:
    Är dessa fjärilar i plast? Hur fäster du dem? Har beställt några liknande som jag ev oxå tänkte ha i håret, men vet inte hurt de ska fästas i så fall!
    Ja dom är i plast, kanske 5 cm vingspets till vingspets. Jag fäste dom på lila ståltråd (panduro) och sen virade jag tråden runt hårnålar. Men man kan också sätta bara ståltråden i håret om man vill. Det funkade i alla fall jättebra.
  • Cakemaker
    Sandraaa skrev 2011-10-16 10:50:56 följande:
    Fina ljuslyktor. Vart har du hittat dom? :)
    Köpte dom på In&Finn :) 25 kronor styck, helt överkomligt pris ;)
  • missmm

Mitt nyaste in köp! =) Allt från IKEA Ljuset kostade 19kr (25kr odenarie pris) och ljusfattet 5kr.
    FLORERA FIN Blockljus, lila Diameter: 7 cm Höjd: 14 cm Brinntid: 50 tim.  JOKER Ljusfat, klarglas Diameter: 11 cm

• MalinÄlskarAndreas91

Vi kommer att ha lite blandning av mörklila och ljuslila och bryta av med vitt:)
    Inbjudningskorten ska jag börja sitta och pilla med lite nu och hoppas att dom blir bra och som jag tänkt mig :D
    Lägger upp bilder när dom är färdiga,
    Ska även göra placeringskorten själva
    Och jag skulle vilja dekorera borden lite snyggt med lila rosenblad.

• Brudiframtiden

Vi ska också ha lila men blir nog lite olika nyanser och med inslag av vitt och kanske grönt.

Cakemaker, är du gift nu? Har du bilder att visa?

• Cakemaker
    Brudiframtiden skrev 2011-11-04 06:59:16 följande:
    Vi ska också ha lila men blir nog lite olika nyanser och med inslag av vitt och kanske grönt.

Cakemaker, är du gift nu? Har du bilder att visa?
    Ja visst, nu är jag gift och allt gick bra :) Är det några särskilda bilder du vill se? Har inte fått bilder från alla än ;)
Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?