• Just Me

Mörklila som temafärg - fler än vi?

Är det några fler som ska ha mörklila som temafärg?
    Vi tänker oss något sådant här typ:

• Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?
  • Cakemaker
    Nikkita skrev 2011-11-26 11:06:22 följande:
    Jag är eventuellt intresserad av den smalare varianten :) Hur mycket har du & till vilket pris?
    Den smalare är ca 2 eller 4 mm bred och jag har väl en 2/3 rulle kvar av 91 m. Tänkte mig 60 kr för den rullen. Blir då ca. 1 kr/meter ;)
  • Nikkita
    Cakemaker skrev 2011-11-26 11:38:05 följande:
    Den smalare är ca 2 eller 4 mm bred och jag har väl en 2/3 rulle kvar av 91 m. Tänkte mig 60 kr för den rullen. Blir då ca. 1 kr/meter ;)
    Haha jasså du har så mycket kvar, jag behöver typ max 10 m :) Ska nämligen bara knyta runt såpbubblorna!
  • Cakemaker
    Nikkita skrev 2011-11-26 16:30:06 följande:
    Haha jasså du har så mycket kvar, jag behöver typ max 10 m :) Ska nämligen bara knyta runt såpbubblorna!
    Jaha, I see ^^ Men om du vill kan du få köpa 10 meter för 20 kr + frakt. Frakten är väl typ ett eller två frimärken skulle jag tro ;)
  • Drömbröllop12
    Cakemaker skrev 2011-11-26 09:56:36 följande:
    Finns det någon som är intresserad av att köpa mörklila sidenband? Vi har kvar en hel del sen vårat bröllop. Färgen är "Eggplant". Bandet är ca. 4.5-5 cm brett. Har eventuellt en smal version av samma färg kvar också. :)

Är intresserad av det tjocka bandet :) Funkar det att knyta runt stolsöverdrag?
  • Cakemaker
    Drömbröllop12 skrev 2011-11-26 22:18:26 följande:
    Är intresserad av det tjocka bandet :) Funkar det att knyta runt stolsöverdrag?
    Va kul! Ja absoult, det borde funka prima :) Vi gjorde många rosetter med bandet och det blev jättefint! Jag skulle gissa att jag har ungefär 60 meter eller lite till av det breda bandet kvar ;)
  • Drömbröllop12
    Cakemaker skrev 2011-11-27 10:23:36 följande:
    Va kul! Ja absoult, det borde funka prima :) Vi gjorde många rosetter med bandet och det blev jättefint! Jag skulle gissa att jag har ungefär 60 meter eller lite till av det breda bandet kvar ;)
    Vad vill du ha för det? :)
  • Cakemaker
    Drömbröllop12 skrev 2011-11-27 14:09:05 följande:
    Vad vill du ha för det? :)
    100 kronor+ frakt, om du inte bor i närheten så du kan hämta upp det :)
  • weddingdreams

Jag har också 7 mm tjockt plommon färgat organsa o 6 mm plommonfärgat satin band om någon är intresserad. :)

• Älskad

Tackar för alla bra tips och vill blåsa liv i denna tråd igen!

Vi gifter oss 2a juni och har temafärgerna mörklila, svart, vitt och silver

• Sansim
    Cakemaker skrev 2011-11-26 10:20:16 följande:
    Säljer även ett par lila brudskor. Mycket fina och fick många beröm för den annorlunda färgen :)

www.brollopstorget.se/Annonser/85848?ref=%2FA... 
    Jag är eventuellt intresserad av dina skor.
    Jobbar du inne i city, så kanske vi kan mötas där...?
Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?