• Just Me

Mörklila som temafärg - fler än vi?

Är det några fler som ska ha mörklila som temafärg?
    Vi tänker oss något sådant här typ:

• Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?
  • Brudiframtiden

Det blev lite väl tomt. Vi funderar (eller kanske mest jag i dagsläget om jag ska vara helt ärlig) på att göra en konstig blandning och blanda in lite detaljer i rött...Blir det jättefult typ? Tänker typ min bukett och så...

Brudiframtiden skrev 2011-11-07 06:28:51 följande:
  • Nikkita
    Brudiframtiden skrev 2011-11-07 06:31:34 följande:
    Det blev lite väl tomt. Vi funderar (eller kanske mest jag i dagsläget om jag ska vara helt ärlig) på att göra en konstig blandning och blanda in lite detaljer i rött...Blir det jättefult typ? Tänker typ min bukett och så...
    Jag tycker att det fungerar. Om det är din bukett du vill ha röd så behöver du ju inte ta in mer rött i annat, blommorna behöver ju inte matcha med er övriga dekoration. De är ju inte en del av dekorationen i rummet & så. Vad hade du mer tänkt ha i rött i så fall? Är det bara dina blommor så ser jag inget problem med det!
    Beror ju kankse lite på nyanser i er lila & röda färgval oxå Flört
  • Nikkita
    Drömbröllop12 skrev 2011-11-06 19:32:39 följande:
    Åh tack! Den är såå härlig i färgen :)
    Happy to help Skrattande
  • sandraochdaniel

Åh vilken topppensida dessy.com verka vara!!! Har klickat runt där massor nu!
    någon som vet vilken ungefärlig prisklass tärn-klänningarna ligger i? Förstår inte det där med diamanterna hit och dit... 

• Nikkita

Vi har nu beställt våra inbjudningskort & placeringskort Glad Kan tyvärr inte få upp en bild men här kommer länken, hoppas den fungerar! Blev billigt så vi orkade inte sitta & göra dem själv iaf Flört

http://www.vistaprint.se/vp/ns/easypath/studio.aspx?pf_id=A42&combo=210703.142.1.210424%7c210424%7c137%7c0&uei=312533&icparts=yes&ag=true&combo_id=376504&ssc=1&ag_category_id=1620&filter=9%3a10013%7c%7c1%2c24%3a10073%7c%7c1%2c24%3a100

• raring

Vad tror ni om de här skorna till ett februaribröllop?? Jag _älskar_skorna och skulle kunna tänka mig att använda dem 1000ggr till efteråt, men känns de för mycket till brudklänning tro? Vita satinskor är inget alternativ för mig, men funderar på något nättare lila...
  • raring
    weddingdreams skrev 2011-11-13 21:25:25 följande:
    Har lite mörklila saker som måste bort på min blogg... Kolla in om du vill...
    www.karlochcecilia.blogg.se
    jag kollade på de där supersnygga skorna du hade köpt på ebay. sånna kan jag tänka mig. kanske har du lite råd att ge?
    hur är de att gå i, verkar kvaliteten okej?
    "sitter man kvar i skorna" eller halkar man runt?
    hur är storleken? Jag är normalt mellan 40-41, ska man satsa på 40(UK 7) eller 41(UK 8) då?

Tack!
  • weddingdreams
    raring skrev 2011-11-14 11:13:15 följande:
    jag kollade på de där supersnygga skorna du hade köpt på ebay. sånna kan jag tänka mig. kanske har du lite råd att ge?
    hur är de att gå i, verkar kvaliteten okej?
    "sitter man kvar i skorna" eller halkar man runt?
    hur är storleken? Jag är normalt mellan 40-41, ska man satsa på 40(UK 7) eller 41(UK 8) då?

Tack!
    Jag älskar verkligen skorna. Dom är sååå super snygga. Men höga som bara den. Nej men dom känns så höga pga. att klacken är såå smal. Så jag ska inte ha dom längre. Vågar mig inte på sånna skor i kyrkogången. Inte roligt att gå och vara nevös för att ramla där..

Storlek.. gud måste tänka efter... Tror faktiskt dom var ganska lika storleken.. Jag är 36/37 och jag tog 37 så kör på den största kanske. Eftersom skorna har sån lutning pga. klacken kankse man behöver den större... ;)
    Synd att du inte är en 37:a då kune du testat mina.. ;)
Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?