• Just Me

Mörklila som temafärg - fler än vi?

Är det några fler som ska ha mörklila som temafärg?
    Vi tänker oss något sådant här typ:

• Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?
  • Älskad

Någon som vet vart jag kan få tag på mörklila/plommon färgat papper till inbjudningskort etc.?

• Just Me
    Älskad skrev 2012-02-05 12:09:44 följande:
    Någon som vet vart jag kan få tag på mörklila/plommon färgat papper till inbjudningskort etc.?
    Jag har köpt på olika scrapbutiker på nätet... PYHobby, KristinasScrapbooking,ScrapNet osv. Kolla Panduro oxå :) 
  • operfekt

Jag har beställt skor! Dessa blev det:

Fanns många fina, men många av dem är så väldigt höga, dessa kändes mer okej i höjden.. Hoppas färgen är bra när de kommer bara, är liite orolig över att de kommer vara för ljusa, men då får det nog gå ändå..

• Cakemaker
    operfekt skrev 2012-02-11 12:24:58 följande:

Fanns många fina, men många av dem är så väldigt höga, dessa kändes mer okej i höjden.. Hoppas färgen är bra när de kommer bara, är liite orolig över att de kommer vara för ljusa, men då får det nog gå ändå..

Superfina! :)
  • Sansim
    operfekt skrev 2012-02-11 12:24:58 följande:

Var har du hittat dessa fina skor? Precis i min smak :)
  • operfekt

Sansim: ebay, 320 kr med frakt.. Är bara inne från mobilen nu, så kan inte länka, men kan göra det imorgon. :)

• Sansim
    operfekt skrev 2012-02-11 19:40:48 följande:
    Sansim: ebay, 320 kr med frakt.. Är bara inne från mobilen nu, så kan inte länka, men kan göra det imorgon. :)

Ja, gör gärna det :) Superfina!

Svar på tråden Mörklila som temafärg - fler än vi?