• JNT

2012-07-07 Fler än jag?!

Hej!

Som sagt, finns det fler brudar än jag som gifter sig 7/7 2012? Tänkte det kunde vara kul att veta lite hur långt ni har kommit med era planer, vilka funderingar ni har och så vidare... Kunde vara kul att följas åt fram till den stora dagen! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 21:12
    Vi som är med i tråden så här långt:

JNT bor utanför Värnamo, gifter sig i Åminne som också ligger utanför Värnamo
    sofi 88 bor och gifter sig i Jönköping
    operfekt bor och gifter sig i Härryda
    Mrs S 2012 bor i Linköping, gifter sig i Skottland
    kaffeälskaren bor och gifter sig i Göteborg
    AA120602 bor och gifter sig i Kungsängen
    Vingilot bor i Norrköping, gifter sig i Kungshamn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 23:04
    linduspindus76 bor i Stockholm, gifter sig på Ljusterö
    Bonzo2012 bor i Göteborg, gifter sig på Skaftö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 23:28
    Anna88 bor i Helsingfors och gifter sig i Kronoby, Finland
    tout lamour lamour bor i Norrtälje och gifter sig i antingen Upplands Väsby eller på en ö utanför Norrtälje

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-31 17:43
    Berlan gifter sig i Gammelstads kyrkstad utanför Luleå
    lycka2012
    lundabrud

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-12 21:18
    lycka2012 bor i Göteborg, gifter sig i Italien
    Dazzle bor och gifter sig i Bredaryd utanför Värnamo

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-19 19:58
    Suzanne
    vilja gifter sig i New York
    zinizune gifter sig på Orust

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 23:24
    knyttan gifter sig i Kalmar
    Cissy85 gifter sig i Växjö

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-12 00:12
    lazyp gifter sig i Piteå
    Kalumi gifter sig i Linköping
    lovingyou
    sweet gifter sig i Malmö
  • Svar på tråden 2012-07-07 Fler än jag?!
  • sofi 88

Nu är den beställd :) Håller tummarna för att den passar nu då. Den är ju så supersnygg så jag sa till m2b att han kommer bilda dreggelpöl när han ser mig i den, om den nu passar :D Haha.

• sofi 88

Helt färdiga inbjudningskort. Nu har vi också gjort hål för hjärt "bradsen" så man kan stänga igen korten med. 
    Så roligt att sitta med en hel hög med färdiga kort. Nu blir det på riktigt. 
  • Växjöbrud2011

Berlan, jag ska nog också beställa en sån behå - den va ju faktiskt fin! Men var hittar man trosorna? Snyggt att ha samma ju. Sen undrar jag om den är väldigt mycket push-up? Gillar inte det egentligen...

• sofi 88
    Berlan skrev 2012-01-08 18:47:35 följande:
    Otroligt snygga! Våra är också klara nu :)
    Gött :) När ska ni skicka era? 
  • zinizune

Har suttit med min m2b i dag och knåpat ihop framsidorna på vigselprogrammen. På tisdag ska jag och en kompis sätta in texten i korten. Vi har en sådan beslutsångest över hur man ska formulera sig, så vi får klura lite till.

Blev oxå sugen på wonderbran, ser kanon ut, men undrar som växjöbrud2011 om någon vet var man får tag på matchande trosor?

• zinizune

Våra inbjudningskort med tillhörande kuvert =)

• sofi 88

zinizune: Vad snyggt att ni har matchat kuverten så. Är det på rutan med tryck som ni ska skriva i texten på kuvertet också eller?

• RhjärtaC

Jag tycker ena dagen att vi har massor med tid kvar men den andra dagen får jag paniiik över allt som ska fixas! vad har ni gjort nu och har ni nån deadline för allt? Typp ett schema som ni håller er till?
    Ser att ni är på väg att nästan skicka ut era inbjudningskort redan nu... ?

Gällande underkläderna? Jag hade sett framför mig en skapelse som knockar min M2B på bröllopsnatten. Cool 
    men vid närmare eftertanke... Det måste ju bli asvarmt under klänningen. Vad säger ni som har fixat klänningen och har/ska fixa underkläderna? 

• sofi 88

RhjärtaC: Vi vill skicka ut våra tidigt eftersom juli är semestertider och det finns egentligen ingen anledning att vänta mer eftersom vi vet vart vi ska vara och kyrkan är bokad :) Så det blir antingen någon av de kommande två helgerna som vi skickar alternativt andra veckan i februari pga att m2b är på utbildning i Frankrike och Paris i tre veckor i mellan. 

Angående underkläder så hade jag först inte tänkt ha bh eftersom det är skenor i klänningen och den är i siden så rätt tung och varm som den är men vill inte riskera ett enda stort uniboob så hoppas bhn funkar. Känner att jag inte kommer ha något raffset på mig utan bara fräscha å nya underkläder, vill du ha det är en rekommendation att ta på det när ni kommit till sovrummet istället för att gå runt med det en hel dag?  

Svar på tråden 2012-07-07 Fler än jag?!