• Fröken Emma

vad kostade din vigselring? alt kommer kosta.

för mig är ju maten den stora utgiften,
    men en del ser ringen som nr 1 o resa som nr 2 o sen komer maten!

Så nu äår jag nyfiken på vad jag ska ha i budgeten för vigselring. ;)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-17 19:57
    Ni som lgger mer än 5 000:-.
    Vad jobbar ni med?
    O tar ni av ringen när ni jobbar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-17 20:47
    Kan du tänka dig att ta lån för att kunna köpa ring?
  • Svar på tråden vad kostade din vigselring? alt kommer kosta.
  • Mela01

Förlovningsringen gick på nästan 14 000:- tar aldrig av mig den när jag jobbar, jobbar som vårdare.
    Vigselringen kommer kosta närmare 30 000:- kommer nog inte ta av mig den då heller 

• Fröken Emma
    hannahsofia skrev 2011-08-17 20:07:02 följande:
    jag är telefonist på eniro 118 118, så den sitter på alltid :)

Jag är lite minianonym här på BT, så jag kan inte avslöja för mycket om mitt yrke för det är lite unikt, men det är blandat kontorsarbete och muskeljobb!, så jag kan inte ha ringar med utotstående bling bling, och eftersom jag ibland måste ta av den så vill jag ju inte lägga en ring för 10 000:- i en låda på jobbet.

• Margaux
    Fröken Emma skrev 2011-08-17 20:18:22 följande:

Jag är lite minianonym här på BT, så jag kan inte avslöja för mycket om mitt yrke för det är lite unikt, men det är blandat kontorsarbete och muskeljobb!, så jag kan inte ha ringar med utotstående bling bling, och eftersom jag ibland måste ta av den så vill jag ju inte lägga en ring för 10 000:- i en låda på jobbet.

Häng den på en kedja runt halsen?
  • Freakie
    Freakie skrev 2011-08-17 19:03:37 följande:
    Mina ringar är ganska enkla, vitt guld. Vigselringen är slät medan förlovningsringen är som min bild med tre prinssesslipade diamanter. Kostade 15 000 ihop. Går säkerligen att hitta billigare, allt beror på vad du är ute efter