• Jag han

Visa era bröllopstårtor! :)

Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)

Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.

• Svar på tråden Visa era bröllopstårtor! :)
  • waldenryd

Tyvärr har jag ingen bild på min tårta då jag gifte mig men jag hade vanlig tårtbotten med choklad och fyllningen var blåbärsmousse och vit chokladmousse. sedan hade jag vit chokladmosse runt om som täckte tårtan och sedan lila blommor. Hade tre tårtor på en ställning.

• Sara 120707

Vi fick en tårta istället för dessert som överraskning på restaurangen i lördags.

Frusen chokladmousse i tre lager, vitchokladmousse, mjölkchokladmousse och mörk chokladmousse.

Dekorerad med bär och hemgjorda maränger

Fantastiskt god och fin !

• EDE

Vår fina tårta som en kompis (som är konditor) gjorde :)

• Imke1977

Här är vår tårta från City Gross. Inte den vackraste kanske men suuuuuupergod! Och till ett jättebra pris.
    Det är sockerkaksbotten med vaniljcreme. Sen är det chokladmousse och grädde med färska hallon. Vit marsepantäcke. Och lila och vita marsepanrosor uppepå, Och så lite sugerpastedetaljer i silver
  • Viii
    EDE skrev 2012-07-02 23:51:41 följande:
    Vår fina tårta som en kompis (som är konditor) gjorde :) 
    Åhh vilken vacker tårtdekoration!
    Precis någonting sånt som jag har tänkt mej!
    Får man vara nyfiken och fråga var du har hittat de? 
  • Chicita
    Viii skrev 2012-07-03 13:59:57 följande:
    Åhh vilken vacker tårtdekoration!
    Precis någonting sånt som jag har tänkt mej!
    Får man vara nyfiken och fråga var du har hittat de? 
    Inte jag som är bruden där då... Men om du menar brudparet så finns det att köpa där jag handlar mina mesta tårtsaker
    på kakburken...
    http://www.kakburken.se/product_info.php?products_id=2247 
  • teddy
    Imke1977 skrev 2012-07-03 08:03:48 följande:

Här är vår tårta från City Gross. Inte den vackraste kanske men suuuuuupergod! Och till ett jättebra pris.
    Det är sockerkaksbotten med vaniljcreme. Sen är det chokladmousse och grädde med färska hallon. Vit marsepantäcke. Och lila och vita marsepanrosor uppepå, Och så lite sugerpastedetaljer i silver
    Vadå inte den vackraste kanske?!? Tycker den e jättefin! :)
Svar på tråden Visa era bröllopstårtor! :)