• Jag han

Visa era bröllopstårtor! :)

Är lite nyfiken på vad alla ni gifta har haft för tårta. Lägg gärna in en bild och skriv vad det var för smak så jag får dreggla lite ;)

Vår var en moussetårta med smak av vit choklad och passionsfrukt.

• Svar på tråden Visa era bröllopstårtor! :)
  • teddy

Alla ni tårtfreak, hihi! Flört
    Va e bästa smaken att kombinera med choklad?? ...inte vit choklad...

• Chicita
    teddy skrev 2012-04-23 20:30:35 följande:
    Alla ni tårtfreak, hihi! Flört
    Va e bästa smaken att kombinera med choklad?? ...inte vit choklad...
    Något syrligt...
    Hallon tycker jag själv är den bästa kombinationen. Men annars citrusfrukter.

Att vispa grädde med limecurd exempelvis är en höjdare till kladdkaka Solig 
  • teddy
    Chicita skrev 2012-04-23 20:32:18 följande:
    Något syrligt...
    Hallon tycker jag själv är den bästa kombinationen. Men annars citrusfrukter.

Att vispa grädde med limecurd exempelvis är en höjdare till kladdkaka Solig 
    Mmm, funderar på hallon faktiskt... dock inga citrusfrukter, gillar inte min blvande...
  • Chicita
    teddy skrev 2012-04-23 20:51:03 följande:
    Mmm, funderar på hallon faktiskt... dock inga citrusfrukter, gillar inte min blvande...
    Då tycker jag att du kör på hallon Glad
  • Hoffsennanen Tottoplex
    Wintercandles skrev 2012-04-18 23:15:54 följande:

Vår tårta som vi hade den 14/1. Passions- & mangomousse på sockerkaksbotten.
    Åh vad fint! Får man fråga vad ni betalade för allt det?
  • yorkstacy
    Wintercandles skrev 2012-04-18 23:15:54 följande:

Vår tårta som vi hade den 14/1. Passions- & mangomousse på sockerkaksbotten.
    jag tror jag DÖR!!!!! Var i hela världen hittar jad DEN Cake-toppern? I LOVE IT!!! Snälla, snälla, snaälla tell me! 
  • Wintercandles

Betalde 2300 för hela tårtkalaset. Kronan köpte jag hos en florist, det är egentligen till värmeljus tror jag.

• 070831
    070831 skrev 2012-03-15 11:30:33 följande:

vi har hittat vår tårta och den är beställd vi ska ha hallon mousse istället  det var citron när jag fann den

ska ha tillhörande cupcakes oxså :)
    Åh nu längtar vi tills lördag så vi får se denna skapelse som cake me happy gör åt oss :D
  • moa2012

jag har inte haft bröllop än men min kommer se ut så här i en trevångstårta ..jag älskar den..
    mitt tema är mörklila.
  • finallyithpn
    Ungefär så här såg vår ut

Svar på tråden Visa era bröllopstårtor! :)