Visa era bröllopstårtor! :)
LyckligaBruden skrev 2012-08-13 22:13:07 följande:
Haha men så kan du inte säga till en blivande brud som redan är lite lätt hispig Och vi som knappt har börjat Bröllopsresan får väl bli en "rekreationsresa" för att få ordning på nerverna sen Vi hade medeltidstema, jag sydde mina och makens kläder, kläder till serveringspersonalen, till brudnäbbarna, min bror, ena fotografen (den andra fick låna makens "fattigmanskläder"), till min styvmor och till en kompis, hennes make och deras son - men dom hoppade av dagen innan bröllopet och kom inte alls *typiskt*
Och så skulle det ju sys vepor och göras vapensköldar mm mm. Plus att jag då bakade vår tårta
Mitt råd är att försöka göra så mycket du kan - så tidigt du kan. Så när det börjar närma sig så har du tid att sitta och fila på fötterna, göra ansiktsmasker, hårinpackningar och annat för att skämma bort dig lite.
Boka gärna in massage en eller två dagar innan bröllopet till både dig och din blivande
Men nu blev det inte mycket tårta av det här pratet... Så vi kan väl fortsätta nån annan stans om du vill