Hamburgare till vigselmiddag?
Jag och sambon är ganska enkla av oss o vill ha ett fint bröllop med relativt enkla grejer (ok klänningen blir inte enkel för den har redan påbörjats, gifter oss juni 2012, men resten vill vi hålla rätt så ja vad ska man säga? Enkelt och ja som oss :)
Det blir en del 50-tal, vi älskar båda musiken, kläderna, bilarna, frisyrerna etc. Så vi kom på att hamburgare med massa goda tillbehör, mycket grönsaker, lyxiga bröd, goda nötfärsbiffar etc vore en toppengrej. Serverat med god öl eller coca-cola.
Men vad tror ni om just hamburgare? Mina svärföräldrar betalar maten (vi kan alltså välja precis vad vi vill, de betalar, men det känns som att svärföräldrarna förväntar sig lite "finare" val av mat) Men visst ska vi ta just de som vi vill ha? Tycker personligen att riktigt välgjorda hamburgare med rätt grejer till kan vara nog så lyxigt..
Skulle ni rynka på näsan om någon hade det som bröllopsmiddag? Det blir ju tårta efter o sedan utgång där det finns mat senare på kvällen..
Vet inte varför man känner sig så styrd av vad alla andra tycker, det är ju vi som skall gifta oss.. Det är väl någon inneboende liten röst som säger att man vill göra alla andra nöjda och till lags i första hand. Kanske skulle skaka av sig den rösten o bara lyssna på mig själv o min Erik?