GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Så kul med en pysseltråd! Jag har gjort egna inbjudningar i datorn genom att jag hittade en jættefin på Etsy som jag kopierade och raderade exempeltexten. Jag ska gøra festhæften, men de vet jag inte alls hur de ska se ut æn, jag tænkte i alla fall att de kunde ligga ihopvikta på något vis och æven agera som bordsplaceringskort då. Nær jag fått klænningen ska jag pimpa sashet med blommor och ett peacemærke. Jag ska dekorera en gæstbok och så ska jag snart børja med førsta projektet: gøra skyltar av drivved och pinnar som ska stå længs gångvægen till kyrkan och æven vid festlokalen, tænkte gjuta betong i nån form av hinkar, vet inte riktigt æn, och stoppa ner skyltarna i.
Denna skylt fixade jag igår. Ramen är från Ikea och sen skissa jag bara med fri hand.
Går inte att ladda upp med än 1 foto per gång?
Iallafall är detta vad jag för stunden sysslesätter mig med. Slå små fina silvriga rosetter på såpbubblorna.
Både banden och bubblorna är köpta på ebay.
Här kommer delar av mitt pyssel
Vi har färgtemat Vitt, guld och grönt
Inbjudan
Såpbubblor
Gästbok
Köpte ett block på ICA för 15 kr som jag klätt om
Ljusen
Köpte IKEAs MJÖD ölglas till ljusen och har köpt transferpapper och
skrivit ut vårt monogram
Kuvertlåda
Vi önskar oss pengar och eftersom vi inte ska ha festen hemma så känns det viktigt att
alla kuvert kommer hem säkert.
Bordsdekoration
Gjöt betonghjärtan till dotterns namngivelse som jag bara sprayade guld
Cd skivor
Köpte en korg på loppis som jag sprayade vit, där vi ska ha cd skivor som gästerna
kan ta med hem och bränna ut bilderna från dagen och sen ge tillbaka till oss.
Går inte att ladda upp med än 1 foto per gång?
Iallafall är detta vad jag för stunden sysslesätter mig med. Slå små fina silvriga rosetter på såpbubblorna.
Både banden och bubblorna är köpta på ebay.
Emma: hur gjorde du kuvertlådan och cdfodralen? Hade gärna velat ha nåt liknande på mitt bröllop.