GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Oj vad mycket fint! Jag är mest intresserad av hur du gjort drinkbiljetterna. Supersmart :)
Jag har stansat ut dem med en die (stans) från Sizzixx/Tim Holtz som heter just Ticket Strip. Då behöver man en stansmaskin tex Big Shot eller Cuttlebug.
">
">
De är sedan stämplade med en stämpel från Stampers Anonymous/Tim Holtz som heter Love Struck.
Här är en bild från insidan.
Det är ett litet informationshäfte som är fast satt inne i inbjudan.
Såpbubblor
Gästbok
Köpte ett block på ICA för 15 kr som jag klätt om
Ljusen
Köpte IKEAs MJÖD ölglas till ljusen och har köpt transferpapper och
skrivit ut vårt monogram
Kuvertlåda
Vi önskar oss pengar och eftersom vi inte ska ha festen hemma så känns det viktigt att
alla kuvert kommer hem säkert.
Bordsdekoration
Gjöt betonghjärtan till dotterns namngivelse som jag bara sprayade guld
Cd skivor
Köpte en korg på loppis som jag sprayade vit, där vi ska ha cd skivor som gästerna
kan ta med hem och bränna ut bilderna från dagen och sen ge tillbaka till oss.
här är våra inbjudningar som jag pysslat ihop. prickarna är svagt grönt o lim missarna syns inte irl.
jag skrev ut på vanligt kopieringspapper (papper fastnar ofta i vår skrivare så vågade inte testa med tjockare..) själva kortet är tjockare papper för akvarell som jag har vikt. jag gjorde allt i photoshop. laddade ner lite extra teckensnitt och lekte lite. våra namn är ett teckensnitt och &tecknet är ett annat. själva namnlogon skar jag ut efter den blåa ramen och klistrade på en bit akvarellpapper för lite mer stabilitett o tyngd mot bandet.