GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Oj vad flitiga ni är! Tack för all inspiration! Kommer fortsätta att kika in här efter mer pyssliga ideer :)
monstertjejen vilka fantastiska pysselgrejer du åstadkommit! jag funderar på att ha enresväska som "sparbössa", fylld med sand som botten typ. eller klä en låda så den ser ut som en väska. kanske ska kolla efter en väska först på myrorna typ. (vi ska inte ha några presenter eller så men har en sparbössa där gäster kan donera för en ev bröllopsresa).
Tusen tack för komplimangerna!
Det gör en lite mer säker på att man möjligtvis gjort något rätt och fint :)
Här kan ni se en av dom gamla väskorna som skall stå vid vigseln (utomhus vigsel)
I väskan så står det påsar, i varje påse så ligger det, ett kit med näsdukar (se tidigare layout för ettikett på näsduks"påsen"), ris, text till psalm, en kaka som ligger i en cellofanpåse.
Dom bruna påsarna köpte jag på panduro, men dom finns också i många andra pysselbutiker på nätet!
På torsdag kväll så skall jag göra en provdukning med min syrra, det skall bli spännande :)
Bjuder på en "bukett" bild så länge!
Buketten har en bas av en "trasselboll" köpt på blomsterlandet, sedan i det diverse blommor pärlor , rosa ludd
På torsdag kväll så skall jag göra en provdukning med min syrra, det skall bli spännande :)
Bjuder på en "bukett" bild så länge!
Buketten har en bas av en "trasselboll" köpt på blomsterlandet, sedan i det diverse blommor pärlor , rosa ludd