GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Tack drömmer! Kul att höra att andra tycker att de är fina, har bara sambon att fråga och han har inte så höga krav på såna här saker . Jag tycker inte att det var direkt svårt men ganska tidskrävande. Vi ska ha ett litet bröllop (14 personer) så jag behövde bara göra två stycken. Ska man ha många fler ska man nog ha STORT tålamod. Jag är ganska bra på att pyssla när jag väl tar mig tiden men jag tröttnar snabbt så två stycken kändes som rimligt för mig, var ganska trött på att göra pappersblommor när jag var klar...förresten tyckte jag att det var ganska svårt att fästa blommorna på bollen, de ville lossna hela tiden. Men så hade jag ingen limpistol heller, hade kanske varit lättare då. Vad jag gjorde var att sticka in en tandpetare med lim på i blomman och sedan in i bollen. Det funkade bra men jag fick vara lite försiktig för att inte sticka hål på blommorna.
Drömmer: men då har du ju tid på dig, du får göra en i månaden eller så Cosy: jag har beskrivit hur jag gjorde några inlägg upp.
Monstertjej> Jag har oxå tänkt använda mig mycket av rot/grentrassel. HAr tänkt hjärtformad bröllopsbuktett med det i botten och grönt/vitt/guld i buketten. =).
Fina saker du gjort.