GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Ja det är grönt, dock fel nyans för oss.. Har köpt det på Tiimari här i Luleå, det är en pysselbutik typ som panduro, sedan finns samma nyans på akademibokhandeln har jag sett :)
Servettringar, samt skrivit namn på musselskal som bordsplaceringskort:
åhh hur lyckad du mina ser bara ut som knövlat papper grrrr
Har suttit och knåpat ihop brodsnummerskyltar (ca A5 i storlek) i photoshop idag. Dessa ska skäras ut, monteras på svart kartong och sedan fästas på bambupinne. Skylten sticks sedan ner i bordsdekoration (låg vas med dahlior i olika färger, "akvariegrus" och murgröna).
Nästa helg kommer några tjejkompisar och ska hjälpa oss med allt pyssel. Bara 3 månader kvar nu...
/S
jag har börjat lite med våra servetter...
vad tycker ni?
Olmo: jag tycker det ser lite kladdigt ut , och på denna bilden (kanske ser bättre ut i verkligheten) så tycker jag inte att stämplat silver gör sig på servetten. En sak är folietryck på servetter som man kan beställa, då syns det väldigt bra. Är det initialerna på var sin sida?