GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Solstice: tack för inspirationen då
Hjgs: Varsågod, det tror jag säkert.
Vii: Oj, lite osäker men tror att det är ca 8-10 cm. Jag rekommenderar att man tar en boll som på bredaste stället är något mindre än själva krukan man vill använda.
Drömmer: en burk kostade ca:100:- och den räckte till 8-10 vaser ungefär, så jag har gjort av med en hel drös färgburkar:)
Fick hem lite saker från panduro idag och gjorde dessa servetter.
Vi ska ha vitt, lila och silver som tema.
Ellis: du har garanterat allt hemma, jag tog bara på mig en plasthandske satte fingret i flaskhalsen och sen sprayade jag bara och snurrade på flaskan. Jag köpte altså färg på sprayburk. Tänk bara på att vara utomhus så du inte dekorerar om där hemma ofrivilligt :)
Här kommer våra placeringskort Dock inte rätt färg och namnen ska skrivas finare med en svart penna. Den lilla skruven följer med från våra inbjudningskort där vi hade en blomma och ett blad som var fäst med en skruv, min m2b är mekaniker så den symboliserar honom :)