GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Hej,
jag har funderat en hel del angående placeringskort och gästpresenter.
Jag kommer gifta mig i tyskland där det är brukligt att gästerna får en liten presen med sig, som ett minne.
Resultatet kommer nog att bli att vi gravererar in namnen i dricksglasen som gästerna sedan får ta med sig.
bilder kommer när vi har gjort vårt första lyckade försök
mina inbjudningar:)
Gjort ett eget tårtfat av loppisfynd. För 26 kr fick jag det här.
Lite dålig bild och här har inte limmet torkat helt.
superfina
Tack hjgs, vad glad jag blir
LillaC. Vad fina.. Hur har du gjort dem?
Monstertjej> Jag har oxå tänkt använda mig mycket av rot/grentrassel. HAr tänkt hjärtformad bröllopsbuktett med det i botten och grönt/vitt/guld i buketten. =).
Fina saker du gjort.
Tack thessan! Jag använde den här beskrivningen: http://www.wedshare.com/blog/2010/03/09/do-it-yourself-wedding-project-crepe-paper-rose-pomanders-tutorial-3572.html Har för mig att jag hittade den här på BT i någon av pysseltrådarna, kanske denna? Fast jag fyllde inte hela bollen utan lite drygt halva. Har stuckit en tandpetare under bollen och fäst den i oasis som ligger i krukan. Ganska enkelt att göra men kräver en del tid och tålamod...