GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))
Vad många bra pysselidéer :). Har int gjort så mycket pyssel hittills (förutom inbjudningskorten, så lägger upp en bild på dem). Har dessvärre ingen på dem när de är "öppna".
Efter 2 veckor är jag äntligen klar med våra inbjudningskort...
Men, dem är INTE lika fina som er övrigas kort är...
Hade det funnits en skönhetstävling för inbjudningskort så hade mina inte vunnit
Men den e hemmagjorda och gjorda med kärlek, och för att vara en NOLLkreativ människa är jag rätt stolt som har orkat sitta och göra dem =)
Här kan ni se en av dom gamla väskorna som skall stå vid vigseln (utomhus vigsel)
I väskan så står det påsar, i varje påse så ligger det, ett kit med näsdukar (se tidigare layout för ettikett på näsduks"påsen"), ris, text till psalm, en kaka som ligger i en cellofanpåse.
Här är lådan där gästerna kan lägga sina gratulationskort i!
Jag har inte gjort någon skår för korten ännu, men den skall vara framför wishes skylten!
Här kan ni se en av dom gamla väskorna som skall stå vid vigseln (utomhus vigsel)
I väskan så står det påsar, i varje påse så ligger det, ett kit med näsdukar (se tidigare layout för ettikett på näsduks"påsen"), ris, text till psalm, en kaka som ligger i en cellofanpåse.